frneeb Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Ser rimelig bra ut dette, men jeg tro nok NFS Undergroud blir bedre. ""Maybe the most exciting point of our demo was testing the multiplayer. Like the PS2 and Xbox versions, the PC incarnation of Midnight Club II will support eight players via LAN or Internet, with an in-game matchmaking interface to find available servers to play on. All of the checkpoint races from the career mode are available in multiplayer, and it's possible to just cruise around the city and hang out with other drivers. (The guys from Rockstar tell us they've peeked in on console games were clans were meeting in cruise mode and setting up ad hoc drag races on various streets.) "" http://www.gamespy.com/previews/june03/midnightclubiipc/ Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Spillet er faktisk rimelig kult på pc hvertfall. Du får en råtten bil når du starter, så må du kjøre litt rundt for å finne en annen streetracer. Når du finner andre må du flashe lysa så han oppdager deg. Deretter må du klare å følge han gjennom byen et stykke så han skjønner du kan bruke bilen. Hvis du godkjennes blir du med på streetracing med han og eventuelt flere andre. Noen løp er bare førstemann til mål, andre må man innom flest mulig checkpoints og så til mål osv. Har ikke egentlig tenkt på hvor BRA spillet er, men det er hvertfall kult å spille. Holdt meg våken til langt på natt hvertfall. EDIT: Glemte at hvis du vinner løp så vinner du bilen til den du kjører mot og kan velge å bruke denne i neste løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Ganske likt Tokoy Extreme Racer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Har fått tak i dette jeg også ,men jeg får f*** ikke plass til Cd1 på èn CD (BIN fil). Noen som har fått til dette eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Enten må du enable "overburning" i brenneprogrammet eller så må du få tak i Daemon Tools eller FantomCD som er programmer som kan "mounte" cd-image som vanlige cd-rom stasjoner. Imagene vil da se ut som en vanlig cd-rom og vil få si egen bokstav i windows. Bruker FantomCD selv og det funker med Midnight Club. Mount cd1 og installer, mount cd2 og installer og mount cd1 igjen for å spille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Ok. Nero prøver å skremme meg med at jeg kan ødelegge brenneren min hvis jeg enabler overburn så det tør jeg ikke :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Navn på filene og size?? :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Ikke no problem å finne på DC hvis det er det du tenker på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Behøver ikke bry deg om det i Nero. Det gjelder ved EKSTREM overburning! Den første cd'en er på 704mb når den er brent, det er absolutt ikke skadelig for brenneren. Hadde det vært 740mb så kunne det blitt værre. Har brent masse plater på 720 og det går helt fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Prøver å brenne dem på 800mb plater men nero vil ha 809mb ser det ut som. Bin fila er på 827,5 mb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Husk at du må velge "burn image" i Nero! I Nero 5.5.x.x: På menyen øverst, velg "File", "Burn Image" og finn fram til .cue fila. I Nero 6: På menyen øverst, velg "Recorder", "Burn Image" og finn fram til .cue fila. Du må også velge "Disc-at-Once" og "Finalize" for at du skal få brukt "overburn". Selv om .bin fila er på 827mb så brenner den ikke 827mb på plata. Den brenner kun 704mb. Du trenger kun vanlige 700mb/80min plater men du må velge "overburn". .bin filer inneholder mye annen informasjon enn selve spillet. Den beskriver også hvor på plata alt skal ligge og eventuelt kopibeskyttelse som ligger skjult. Derfor er filene mye større enn en vanlig cd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 d kan jo ikke være på 704mb når jeg får beskjed om at det ikke er plass på en 800mb plate? jeg mener at det stod noe om 809mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Kan ikke skjønne at det er så vanskelig, men jeg lagde en kjapp guide. Har brent på Memorex 700mb/80min plater. Samme hvordan plater du bruker bare det er 700/80. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Hehe har fått det til nå da :) Har gjort det før "et par" ganger så jeg veit åssen det gjøres ,men det var dette med overburn jeg ikke har gjort før. Har prøvd spillet litt og må si jeg er litt skuffet over hvordan bilen oppfører seg. Men det er sikkert tøft i multiplayer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Bilene blir bedre etterhvert. De råere bilene som du vinner ved å kjøre flere løp blir mye bedre å kjøre. Du kan jo sammenligne "handling" på den første bilen og bilen du vinner etter at du er ferdig med LA. Men er fortsatt enig i at styrefølelsen ikke er helt gull. Noen som har mulighet til å prøve med ratt og pedaler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg