Gå til innhold

Sierra selges

Ranger emnet

Tutty

Anbefalte innlegg

Nei det er sant.. Men hvor alvorlig vil du si rustproblemet på bilen er nå?

Skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke.. Tror ikke det er noe i bagasjerom, og er hvertfall ikke no i motorrommet. Skal ta bilde av motorrom om bagasjen. Det eneste som er "farlig" tror jeg er i kanalene. Altså bilen detter ikke fra hverandre, og den skal jo ikke eu-godkjennes før i september neste år. Hvor vanskelig det er å skifte kanal vet jeg ikke, men den vel ikke være så dyrt hvis man kjenner en som kan sveise.

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan være interessert, er årsavgift betalt? Ingen ulyder fra drivverk eller motor? Og er det no rust rundt dempertårna?

Har muligens en kjøper til bilen min nå og hvis det blir salg så kan du regne med at jeg ringer deg iløpet a kvelden.

Er den skyldig noe årsavgift eller annet?

En gærning fra Lommedalen,

var hardhendt på brennstoff pedalen.

Hans styring var slurven.

Han skar ut i kurven.

Med helskru i saltomortalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsavgift er betalt, og det er ingen heftelser på bilen. Det er ikke no ulyder i hverken motor eller drivverk. Rust rundt dempertårn er det heller ikke.

Kom hjem fra hytta akuratt nå, så jeg skal få tatt bilde av motorrom om bagasje i morgen.

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

faen at den var så langt unna meg! det var jo veldig MYE sierra for pengene. bare godskaene er verd 6000 å vel så det! lykke til med salget!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at den var så langt unna meg! det var jo veldig MYE sierra for pengene. bare godskaene er verd 6000 å vel så det! lykke til med salget!

Ja jeg veit det, men jeg må kvitte meg med den før jeg skal i militæret. Men kan jo nevne at den ikke selges før 16 juli, da jeg må komme meg til Rudskogen yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt?

Jeg har vært litt på utkikk etter vinterbil, ettersom nåværende mest sannsynlig må avskiltes i desember. Denne ser jo igrunn veldig bra ut til prisen! Trur jeg må telle litt på kronene her. Har ikke sett for meg denne utgiften før seinere i høst, men ikke hver dag/måned slike tilbud byr seg.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgt?

Jeg har vært litt på utkikk etter vinterbil, ettersom nåværende mest sannsynlig må avskiltes i desember. Denne ser jo igrunn veldig bra ut til prisen! Trur jeg må telle litt på kronene her. Har ikke sett for meg denne utgiften før seinere i høst, men ikke hver dag/måned slike tilbud byr seg.

Nei da, den er ikke solgt enda. Flere som har meldt sin interresse.

Men som sagt så kvitter jeg meg ikke med den før 16. juli, for ellers så kommer jeg meg ikke på Gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, den er ikke solgt enda. Flere som har meldt sin interresse.

Men som sagt så kvitter jeg meg ikke med den før 16. juli, for ellers så kommer jeg meg ikke på Gatebil.

Vet ikke om du kobla meg jeg. Jeg sendte sms, og du ringte meg opp igjen, jeg fra Larvik.

Hvordan fungerer det at jeg sier jeg tar den? 95% sikkert. De siste fem er det at jeg helst vil beskue den før jeg leverer penger. Jeg blir da litt forvirra når du ikke vil gi den fra deg før 16. Jeg vil helst se'n si ja og ta'n med, om du skjønner..

Jeg sender/sendte ny sms til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner det med transporten. Men som sagt, jeg vil veldig gjerne kjøpe den, men mye kan skje på 11dager, selger du den til noen andre i mellomtiden lissom? Eller beholder jeg plassen min? Sånn i forhold til å kjøre 30mil for å se på den imorra, og kjøre 30 til og hente den uka etter lissom. Blei innvikla det her, hehe. Mao, jeg kommer og ser på den 16., kæsjer og tar den med meg, mest sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider