LaRsAn Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hei! Noen som kan anbefale hva jeg kan kjøpe av cd spiller, høytalere, sub, forstere o.l til min Opel Ascona? Trenge anlegg men vet ikke hva jeg skal kjøpe.. (bør ikke være altfor dyrt) Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hvor mye sånn ca? Edit: "#%&%¤"#/ Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Sitat Originally posted by LaRsAn Hei! Noen som kan anbefale hva jeg kan kjøpe av cd spiller, høytalere, sub, forstere o.l til min Opel Ascona? Trenge anlegg men vet ikke hva jeg skal kjøpe.. (bør ikke være altfor dyrt) Står litt om det i andre tråder her. Les litt gamle poster så er det en del anbefalinger der, og du får hva du betaler for.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Om du ikke skal ha ting som er så altfor dyrt, (men samtidig funker bra), bør du ta en titt på JBL sine saker. Eller hva med offisielle 2 Fast, 2 Furiose bilstereo. Lightning Audio har laget en rimelig serie, i forbindelse med den filmen. Bør være stort nok, og kraftig nok... Og i hvertfall billig nok, om man tenker på pris/kvalitet. Du kan finne alt sammen på sidene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Sitat Originally posted by spewster Hvor mye sånn ca? Edit: "#%&%¤"#/ ¨ca 10 000 Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Takk til alle for tipsene :D Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Ta deg en tur til Bilradiospesialisten Sandnes. Vi har en god del pakker til en rimelig penge. BOSS, Kicker, JBL. Og vi kan nok finne et greit oppsett til deg hvis du vil ha noe annet enn disse. Vi fører også Rockford, MTX, Macrom, Alpine, Pioneer, Sony, Panasonic, VDO. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg