LaRsAn Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hei... . Noen som vet hvor jeg kan få tak i side skjørter, lykte spoilere, blanke blinklys framme, ny støtfanger framme (ikke original), grill. o.l til min Opel Ascona C (84-mod) ? Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Det tøffeste er å kjøpe Vectra 2000 fangere og tilpasse de til ascona c. Vis du går innpå opelmotorsport.com så kan du se en som har gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Ascona B 16V Det tøffeste er å kjøpe Vectra 2000 fangere og tilpasse de til ascona c. Vis du går innpå opelmotorsport.com så kan du se en som har gjort det. Hmmm... Jeg finner ingen på opelmotorsport sine sider som har vectra 2000 fangere jeg.. :( Kan du gji meg en url på hvor jeg finner asconaen med vectra 2000 fangere? eventuelt navn på bil eieren.. Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona B 16V Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=2492&sid=6ae5cfceb56b6493572c87a1a0edac22 Bilen er forresten til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Ascona B 16V http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=2492&sid=6ae5cfceb56b6493572c87a1a0edac22 Bilen er forresten til salgs. Ikke nå lenger.. Stilig bil... men likte ikke vectra 2000 fangeren bak :/ framme var ok men ikke bak så for klumpete ut lixom.. Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Er x bilen min no ditta... likte best 2000 fangaren bak.. det såg beire ut bak enn framme.. viss du ikkje vil ha det så klumpete kan du bruke vaneli vectra fangarar.. er meir runde.. trur også at det hadde vore stili med vanli vectrafangar med rieger hekkskjørt.. Ascona c e stili viss ein berre gjer litt med dei. For lyke spoilera sjekk http://www.jhs-motorsport.no.. kvite blinkera framme kjøpe du på biltema eller bilxtra.. er ikkje så dyrt.. 150 pr stk eller noko.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaRsAn Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by smule Er x bilen min no ditta... likte best 2000 fangaren bak.. det såg beire ut bak enn framme.. viss du ikkje vil ha det så klumpete kan du bruke vaneli vectra fangarar.. er meir runde.. trur også at det hadde vore stili med vanli vectrafangar med rieger hekkskjørt.. Ascona c e stili viss ein berre gjer litt med dei. For lyke spoilera sjekk http://www.jhs-motorsport.no.. kvite blinkera framme kjøpe du på biltema eller bilxtra.. er ikkje så dyrt.. 150 pr stk eller noko.. Likte best vectra fangaren framme på bilen eg.. såg liksom for "klumpete"ut bak men var stilig bil :) Har du nogen andre bilder av "x" bilen din så ikkje e på opelmotorsport forumet? E d forresten vanskeligt å få vectra fangerene te å passa på asconaen.. ?? :) Siter larsan "You either create your own future, or endure the one you get.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 er enkelt å tilpasse...... litt kapping ved kvar side for ascona'n er litt breiare... og legge på ei plate på toppen mellom lyktene og fangaren for å dekka ei sprekk som kjem... og bruk ascona festa og bor to hull til dei i fangarane...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Hvis du er interessert enda så har jeg både "rødlakka" og klare fremre blinklys til asc c og en splitter ny frontplate. Send meg 1 e-post med addresse, så skal vi bli enige om en pris. :cool: Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Det finnes styling til Ascona C på Johanssons Motorsport Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg