Gå til innhold

/!\ Compomotive 8x18 på 240/740/940, hvilket inpress? /!\

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har compomotive MO 9*18 ET 13 til volvo 240 til salgs.

de er helt nye. passer rett på.

får dem om 2 dager. tar 6 uker hvis du skal bestille selv.

selges pga att jeg skal ha centermutter.

ring for info Trond 92215749

Volvo 242 x00hk x80nm

Volvo 242 Gr-A 350hk

Volvo 242 Banebil 350hk

Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk

http://www.volvo-racing.i2.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men å få en 9" brei felg på en 240 med originale hjulbuer, er nok som å tru på julenissen, mener da jeg... Samt at jeg ikke har penger nå, får nok penger om en måneds tid, derfor passer det meg perfekt å bestille nå om dagen...

Noen andre som har noen formeninger... Puffy?? where are you? :P hehe Samt mener besjingen har noen.... hmmm

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem har jo 240, og 240 og 740 er to forskjellige biler... Så det hjelper deg heller lite... Bruningen kjører med 8*17 ET15...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant, men så passer jo alle volvos originalfelger på 2,7 og 900-serien da, men det blir jo en litt annen ting... Er forskjell på originalt og uoriginalt :P men 9" brei felg, hva tror du om det AC^? hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men å få en 9" brei felg på en 240 med originale hjulbuer, er nok som å tru på julenissen, mener da jeg... Samt at jeg ikke har penger nå, får nok penger om en måneds tid, derfor passer det meg perfekt å bestille nå om dagen...

Noen andre som har noen formeninger... Puffy?? where are you? :P hehe Samt mener besjingen har noen.... hmmm

NEI!!

Det spørs på ET!!!

jeg har som sagt tusen ganger: 18x8.5, ET13.

20mm spacer bak, v.s. 5mm spacer hver side fremme.

Det skal mao. gå med riktig ET!

om jeg får just. panhardstag bak, kan jeg hive på andre spaceren også..

eneste potensielle issue, vil være fremme.

selvsagt har jeg fikset kantene bak.. skrubber aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240in har større buer...

9" felg på 740 kan du ihvertfall bare se langt etter... Jeg er i tvil om 8" går fram i det hele tatt..

Du kan prøve en felg som smetter som bare faen på en bil og det kan være skværr gæli på en anna bil (snakker seff om f eks en 740 mot en anna 740)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!

Det spørs på ET!!!

jeg har som sagt tusen ganger: 18x8.5, ET13.

20mm spacer bak, v.s. 5mm spacer hver side fremme.

Det skal mao. gå med riktig ET!

om jeg får just. panhardstag bak, kan jeg hive på andre spaceren også..

eneste potensielle issue, vil være fremme.

selvsagt har jeg fikset kantene bak.. skrubber aldri!

Hehe, spacer du 20 mm på 8.5" ET 13 bak på en 740 så kan jeg garantere deg at du ikke har mye hjulbuer igjen, framme går det ikke på uanett åssen du gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8x17" et 23 ja... hmm.... Har sendt mail til besjingen samt prøver å finne ut hvilket innpress det er på ks 242 sin blå 242 b230fk... Han har jo godkjent 8x18 i vognkortet sitt, men bruker originale volvo-spacere bak.. lurer på om det går uten jeg... Forran sitter dem værtfall veldig pent!! Må finne ut inpress... Er det bare noen millimeters forskjell på et 23 og et 25, eller er det bare jeg som tror det?

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider