Gå til innhold

/!\ Compomotive 8x18 på 240/740/940, hvilket inpress? /!\

Ranger emnet

BurnPr00f

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jauvv... Men faan' sliter jeg ass.. kommer aldri frem til noen konklusjon om hva jeg skal bestille. Ingen som veit åssen comp 8x18 et25 passer bak på 240'n? Skal jeg bestille et20,23 eller 25? hmm... Ingen som har prøvd noe av detta?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes 23 passer fint for da kan du senke litt.25bygger littebitte rann mere ut i hjulbuen.uansett vil begge passe bra.

ok, nice! Satser på 23 da, uten noe spacer :) Blir nok bra, og jeg ska ikke ha hvite, for det har alle!....

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Multilink er piss også da.

Har selv hatt 8,5" jp felger på 740,de har et0 og det funka greit.

Måtte såklart kappe kanten noe,men det må en regne med.

Har du no bilder av det a?

Jeg prøvde på i dag, 8x17 ET 25 med 3mm spacer, da hadde jeg et kusehår mellom fjørbein og felg... da lå yttersia på felgen 2mm på yttersia av framskjermen... Skal det gå må jo det endre seg drastisk når bilen kommer på hjula igjen da.... dette ble målt med bilen i lufa altså...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider