Gå til innhold

Forskjell på TDi og TDK?

Ranger emnet

Toro

Anbefalte innlegg

TDK: 75 hk v/ 4200 rpm, 150 nm v/ 2400 rpm, kompresjon 22.5:1, forkammer-innsprøytning

Første generasjon TDI: 90 hk v/ 4000 rpm, 202 nm v/ 1900 rpm, kompresjon 19.5:1, direkte-innsprøytning

Boring og slaglengde er det samme på begge to:

Boring: 79.5

Slaglengde: 95.5

Er glad jeg kjører TDI jeg cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da hadde du blitt skuffet etter å ksrudd opp turbotrykket, diesel trykket, hivd inn en intercooler.. og vips over 100 kjappe diesel hester.. billig trimming å ja.. chip til tdi ,,hørte jeg ca 5000 kr.. hmmmmmm:)

bare for å forsvare oss som kjører tdk..

Problemet da er at det går så helvetes mye suppe :???:

En chip til min koster 7000 kroner, da er montering inkludert og blir jeg ikke fornøyd får jeg pengene tilbake.

Vist jeg chipper får jeg 125 hk og 260 nm, har vurdert det, men tviler på at det blir.

Den går jo greit nok som den gjør allerede så. fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil en 110hk tdi fra en passat ellerno passe i min lille golf?

eller en 150 hk?

Det er jo i bunn og grunn den samme motoren, men du kommer til å få masse jobb med å tilpasse evt motorfester som ikke passer, pluss få alt godkjent, for ikke å snakke om alt det elektriske som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Problemet da er at det går så helvetes mye suppe :???:

En chip til min koster 7000 kroner, da er montering inkludert og blir jeg ikke fornøyd får jeg pengene tilbake.

Vist jeg chipper får jeg 125 hk og 260 nm, har vurdert det, men tviler på at det blir.

Den går jo greit nok som den gjør allerede så. fatality

Med mye suppe, hva mener du? hvor mye stiger forbruket?

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider