Gå til innhold

Ca verdi på 242 '77

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Eg betalte 10.000 for min med turbomotor..

Bilen var godkjent med turbomotor og senking. Var skilter og alt på den..

men som sagt litt rust i gulv og hjulbuer som er fikset.

Turbo motor er solgt og noe "styling" greier er og solgt.. Så nå er vel prisen for bilen ned i 4.000 ca tror eg..

Ca 20.000 for en råtten bil full i rust er litt vel mye...

 

Og var forresten en 79 som er reg i 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Jeg betalte nylig (noen måneder siden) 20 for min 92 242 DL.. Var med b21 som har gått 212 og nye hjulbrønner, hjulbuer, og en ny kanal, var ikke lakkert opp igjen etter skiftinga da.. Men var nok litt dyrt.. Falt bare så for den..

 

 

 

Kompis kjøpte en 75 242 for 10 med b200k, masse rust i gulv, forskjermer, bakskjermer, begge kanaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørken er rustfri.. så oppunder den. kunne ikke se noe rust noen steder. heller antydning til orginalfargen (blå..)

 

Litt rart at dørken skal være rustfri, når der er rust andre plasser.. hvertfall om du kan se orginalfargen oppunder, da det betyr lite\ingen tectyl e.l. sikker på at du har studert nøye? ellers er vel 20k litt i overkant for en slik bil etter min smak.(blir vel halshugd nå) Men om du har 20k til overs er det bare og slå til :)

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte nylig (noen måneder siden) 20 for min 92 242 DL.. Var med b21 som har gått 212 og nye hjulbrønner, hjulbuer, og en ny kanal, var ikke lakkert opp igjen etter skiftinga da.. Men var nok litt dyrt.. Falt bare så for den..

 

 

 

Kompis kjøpte en 75 242 for 10 med b200k, masse rust i gulv, forskjermer, bakskjermer, begge kanaler...

ja, fy faen!! jeg skulle betalt mye for en 92' 242!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at dørken skal være rustfri, når der er rust andre plasser.. hvertfall om du kan se orginalfargen oppunder, da det betyr lite\ingen tectyl e.l. sikker på at du har studert nøye? ellers er vel 20k litt i overkant for en slik bil etter min smak.(blir vel halshugd nå) Men om du har 20k til overs er det bare og slå til :)

20k er ikke SÅ ille, i 2006, for en GOD STAND (les: mer eller mindre rustfri) 242.

242 er jo ganske ettertraktet nå og går gjerne dyrere enn 740, selv om 740'en har mer luksus "out of the box".

 

242'en blir sjeldnere og dyrere, men noe sykt dyr vil vel en standard 242 aldri bli.

Er nok ikke så mange år til 242 er på prisnivået til 142.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fy faen!! jeg skulle betalt mye for en 92' 242!!

nå skjønner jeg ette stort? mener du 1992 mod 242??? det er jo aldri blitt laget noen 1992 mod 242.. hvis de var årstallet du mente da... og i 1975 kom væl ikke akkurat 242 med b200k motor væ!?:wonder:

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår