tjekk Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvorfor er det så mange av cowboyene og wanabe trailer sjåførene (små skapbiler) som kjører rundt med navnet sitt på et skilt i frontruta? det ser jo så forbanna lattelig å harry ut! å så mye harry kalle navn det er ! huff å huff! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Helt greit for meg egentlig.....:well Siter # 1985 Volvo 240 GL b230a (vinterbil) # 1997 SAAB 900 SE Turbo (sommerbil) http://photobucket.com/albums/y274/myrt88/ Member of:Saabturboclub.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 tenkte jeg skulle klistre opp navnet mitt på lastebilen jeg hadde i tollpost! men kom aldri så langt! og det skule stå i store bokstaver på solskjermen foran vindu :) hehe! neste prosjekt blir å klistre navnet i fronten på bilen istede (når jeg får meg ny fast lastebil!) eks: der scania står til vanlig, bytte det ut med -=SKEIE=- hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Oh My God :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 thats the spirit! :D Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Så en som hadde navn og nr på døra på golfen sin, det er da verre! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 er jo en fordel oxo, fks linjegods, her i byen 15stk volvo fl6. greit å vite hvem du hilser på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 nei lamt. det som er greit er det rette navnet og telefonnummer på døra! det er bra for da kan man ringe vedkomende om han står i veien! men skilt i frontruta! såååå harry :D Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 syntes det er kult jeg :D noen som hvet om noen som lager slike klistere eller som vet om en plass hvor de selger sånn at jeg kan klippe ut selv? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Greit med tlfnr og navn da, om det skulle oppstå ekle situasjoner;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Så en som hadde navn og nr på døra på golfen sin, det er da verre! Jeg og! Rart navn i grunn: Rørleggerservice! :D Tog du han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg og! Rart navn i grunn: Rørleggerservice! :D Tog du han? e ttttog an...:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Eneste klistremerket jeg har på lastebilen min er If the Van is rockin, Don't come knockin :titties: Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 navn og nummer..thats IN:D haha.. Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 er jo en fordel oxo, fks linjegods, her i byen 15stk volvo fl6. greit å vite hvem du hilser på. Det er akkurat det. Og om fler bruker samme bil kan det også være kjekt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg