ArraKiss Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Vel, med det du sier blir det vel: " Fruck of the year" NICE! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bytter man ut T med F blir det jo "Fruck of The Year" :p Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Skrev jeg ikke akkurat det? Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jo vist faan! :D Må endre litt da sikkert... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brennracing Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Så bilde av en buss som det sto diger i bakruta på ``TRUCKERS ARE THE BEST FUCKERS`` Dill ig dall i ruta på lastebil er jo et MUST ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Bytter man ut T med F blir det jo "Fruck of The Year" :p hehehehe:hello: :thumb :respect -Edit- min post nummer 500:D:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er en kranbil (sånn lav, brei sak, med lang kran langs taket) her i området som det står "PER" i grillen på, bokstavene fyller hele grillen.. Ellers så hender det jeg ser noen "konvoier" med tyske(?) trailere på e6, de har fullt neonshow på veggen bak føreren. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Er en kranbil (sånn lav, brei sak, med lang kran langs taket) her i området som det står "PER" i grillen på, bokstavene fyller hele grillen.. Ellers så hender det jeg ser noen "konvoier" med tyske(?) trailere på e6, de har fullt neonshow på veggen bak føreren. det er nokk en mobilkrandu sikter til! kranbil er en lastebil med kran på :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jaja samma det, for å være nøyaktig så er det vel en Liebherr LTM Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Det er enda mer harry med merkenavn eller typenavn på bil i frontruta, det er det ypperste av harry, selve legemligjørelsen av totalt teit, bortkastet og unødvendig. Selve personifiseringen av ordet harry.. Eksempel, jeg møtte en Audi 100(C4) her en dag, i frontruta sto det Audi med store hvite bokstaver.. "Oja, det er en Audi, bra du har brukt 500.- på å merke bilen din for ellers hadde jeg aldri visst hvilken bil det var":violin: Eller hva med å skrive "Golf" i frontruta på en, la oss alle sammen gjette.. (Trommevirvel) Golf2..? Jeg lurer faktisk på om det er noen på planeten Tellus som ikke har sett en Golf før:wonder: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLilleUlv Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Det er kult å være harry! Bare synd det er så få som har råd til det... Siter '91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE [x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE [x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80 Ulvehulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Det er kult å være harry! Bare synd det er så få som har råd til det... Words:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biloholiker Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Haha Dere har levd en stund vettø. Hadde navn og telefon på døra på firmabilen min jeg, en liten fransk bil, jævli praktisk når man parkerer, det er ikke overalt håndtverkere får parkering i henhold til reglemanget. Ja åsså dro det damer, eller en dame, ble sjekka opp på telefonen takket være nummer på døra. En-null til nummer på døra, ble nummer av det også ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Haha Dere har levd en stund vettø.Hadde navn og telefon på døra på firmabilen min jeg, en liten fransk bil, jævli praktisk når man parkerer, det er ikke overalt håndtverkere får parkering i henhold til reglemanget. Ja åsså dro det damer, eller en dame, ble sjekka opp på telefonen takket være nummer på døra. En-null til nummer på døra, ble nummer av det også ;-) Haha ;) :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøspøbelen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Er visst en eldre FH12 skapbil i Harstad omr. med teksten "Sparer til Scania" i takskiltet på globetrotter hytta. :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg