VOLVO 1983 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 gunnar calling shell truckstop fauske, over! E så rætt:D E knall med WT! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Dere skulle alle hatt How do you like my driving? Call my BOSS: +47 911 23 456 bak i stedet så jeg kan ringe og kalle opp sjefen din! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suicide666 Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 hahaha, jævlig bra:D Siter Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjDarkDragon Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Føler meg truffet men driter i det. Kjører Tollpost i molde jeg og jeg klasker opp navn skilt med en gang jeg kommer om morran.Klart de andre skal få se hvem som kjører bilen den dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PasseG60 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Som det så passelig står bak på tømmer-trallene til bilene fra Granvin Bruk: "Du kommer ikke forbi" Passer helt utmerket.. En har ikke sjangs å komme forbi de på de smale, svingete veiene mellom Trengereid->Voss->Granvin->Øystese/Norheimsund der en som regel møter på dem.. Tror forresten de fikk litt pes for den teksten, da det var folk som mente de provoserte andre bilister.. Siter *blah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg