Gå til innhold

Verdi på 88 model 240 GL?

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

Var i dag sammens med en kompis å så på en 1988 mod 240 GL med 322000km på tellern.

Den så veldig grei ut, utvendig var det bare litt overflaterust på kanaler, samt noen bobler på panser + det manglet to lister rundt hjørnet ved lyktene fremme.

Alle lister lakkert svart, refleksplate mellom baklysene og kvite blinkers fremme.

Fant ikke noe annen rust, hverken under seter, baljer, etc..

Bilen har b230f motor, og siden det er en 88 modell har den vell lh-jetronic 2,2 sprut?

Motormessig var den grei, litt svetting mellom kasse og motor, samt litt fra toppakninga. Ellers fin.

M45 girkasse.

Hadde 1031 bakakasling, fant ingen foringer som var betydelig gåen, hverken i bakstell eller forstillinga.

Høyre demper fremme var gåen, 2 hjullager med litt slakk i og litt frieksos var det jeg fant av feil...

Bilen hadde forovrig ganske pene 15" orginale volvo alu felger, fra nyere volvo og i tillegg hadde bilen strøkent svart interiør.

Så er det store spørsmålet hva ville dere gitt for noe sånt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte min 86 240 GLE med M47, B230a, lakkstygge Phoenix 15", 3 mnd igjen av EU (måtte bytte bremseskiver visste eg, fikk aldri vite noe mer av han heller), så vidt begynt å komme roser på hjulbuer og en flekk med litt rust i bagasjerom, senket med Lesjöfors men ikkje tatt hjulstilling eller stemplet, fikk 13000 og kjøper betalte årsavgift.. Dvs nesten 16 hvis eg skulle ha tatt pengene for årsavgiften og betalt den.. 270000 km mener eg det var den hadde gått?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider