snurbo Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kjørte i rælingstunnelen for noen dager siden... Jeg ble passert av en sølvfarget seat, en leon hvis jeg ikke tar helt feil...(har ikke helt peil på de bilene) Den så helt cleen ut, men den gikk som fy! Hørte bare masse turbopusting..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kan det ha vært denne?? Er en kompis sin. Går bra den ja :driving Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ellers er den hvertfall helt lik... det går vel ikke så mange av de rundt der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Leon Cupra R har jo en 1.8 liters turbomotor på 225hk... Bilen over ser ut som en Leon Topsport med 1.8 T og 180hk Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurbo Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 skyldig.. Når jeg fikk en dyr bot i tunnelen i vinter:thanks Devil , sa jeg til snuten at jeg skulle kjøpe meg raskere bil så han fikk noe å slite med... Nå har jeg holdt løftet:assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 endelig fått bytta ut den gamle bilen din å fått deg no nytt med KREFTER..!! dette lover bra sjompis Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg