FireNacho Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hadde tilfeldigvis kameraet med meg denne dagen og fikk øye på denne MR2en utenfor biltema i Sandefjord. Gadd ikke krype foran den for å ta bilde så tok de bakfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ja det var en MR2 det. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Javel...og poenget var...? Dette er ikke noe mer spesielt enn en Passat! Carspotting er for spesielle/eksklusive biler. Ikke en ti år gammel Toyota til 50K! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2 -91 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Javel...og poenget var...? Dette er ikke noe mer spesielt enn en Passat! Carspotting er for spesielle/eksklusive biler. Ikke en ti år gammel Toyota til 50K! 15 år gamle faktisk, og verdt mer enn 50k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireNacho Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vet at den ikke var påkostet noe veldig med felger osv. Men jeg syntes det er ett sjeldent syn, har aldri sett noen i nærheten. Men men, får la denne tråden synke til bunnen eller slettes da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Javel...og poenget var...? Dette er ikke noe mer spesielt enn en Passat! Carspotting er for spesielle/eksklusive biler. Ikke en ti år gammel Toyota til 50K! Les informasjonen angående carspottingforumet: "Har du observert noe pent på din vei? Legg ut BILDE og tekst her!" Det må ikke være en jævla skyline! :driving Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Greit... Vi har alle en grense for hva vi synes er spesielt. Personlig gidder jeg ikke snu meg etter cosworth, mr2,celica supra mk3 osv. Kan nok stemme at denne Toyotaen er litt sjelden, men jeg ser minst en hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Greit... Vi har alle en grense for hva vi synes er spesielt. Personlig gidder jeg ikke snu meg etter cosworth, mr2,celica supra mk3 osv. Kan nok stemme at denne Toyotaen er litt sjelden, men jeg ser minst en hver dag. så ikke gidd og si no da Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg