"prosjekt Cosworth" Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hva og hvor mye trengs ? Sett at jeg har turbo, grenrør og alle slanger til det som trengs samt intercooler. Hva mer ? Trenger jeg minke komp for 0,4-0,6bar trykk? Trengs det tilleggsprut? Dette skal kun være et budsjett trim, så noen planer om chip, stempler etc har jeg ikke. Vil bare vite hva som trengs om noe trengs, max trykk, holdbarhet på ulike trykk, f.eks 0,4 vs 06 osv.. på forhånd takk.. mvh hans christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"prosjekt Cosworth" Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ingen som vet ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 regner med hvis det ikke er høy kompressjon kan du vel lade rund 0.4-5 prøv da vel! :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg