Gå til innhold

Pang!! der va sierra prosjektet mitt i gang :D

SmanneN

Anbefalte innlegg

Hei blir lite me updates denna frituren da jeg presterte å miste digitalkameraet mit når jeg var på jobb.

Menne nå drar jeg på jobb i jenne menne blir bare borte i 1 uke.

Ser ikke ut som jeg klarer å bli ferdi me bilen til det siste sommertreffet på mo.

Han som skall lakere bilen drar på jobb på tirsdag å blir borte i 3 uker.

menne er så godt klar til lakering bilen.

Hvis alt går sånn som det er palnlagt nå er bilen ferdi lakert mella 1-4 september.

Da kommer d nok masse bilder fra hele prosjektet.

Har tenkt en go del på det me vingen å hvis d ikke blir så bra så er d noka bare den vingen jeg hadde på bilen fra før som blir satt på.

Mvh Ståle

Skjer det noe mere for tiden eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Ja d går litt sakte me meg. skulle egentli vørt ferdilakkert nå menne måtte jobbe ekstra skift så jeg mista 2 uker der.

var og henta lakken i dag :D:D detta lover bra :D:D

åpna lakkboksen å jeg var kjempe fornøyd me det jeg så :D:D

Slenger ut noka bilder i kvel eller i morra bilen er ferdipussa har bare 1 dør i jenne å pusse..

så kommer han som skall lakke bilen hjem til helga :D:D

så vi får se kor langt jeg kommer på denna frituren.

menne neste fritur SKALL bilen bli fredig.

Volvo V70 2.0T ;)

Audi 100 2,3E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d går litt sakte me meg. skulle egentli vørt ferdilakkert nå menne måtte jobbe ekstra skift så jeg mista 2 uker der.

var og henta lakken i dag :D:D detta lover bra :D:D

åpna lakkboksen å jeg var kjempe fornøyd me det jeg så :D:D

Slenger ut noka bilder i kvel eller i morra bilen er ferdipussa har bare 1 dør i jenne å pusse..

så kommer han som skall lakke bilen hjem til helga :D:D

så vi får se kor langt jeg kommer på denna frituren.

menne neste fritur SKALL bilen bli fredig.

lenge til neste fritur da?

hehe;)

pøs ut med bilder ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut noka bilder.

Sry for at d blir så lite updates menne har ikke fått tak i digicam før nå.

Første sprekk i bakfanger :(

PIC_0090-1.jpg

Andre Sprekk i bakfanger :(

PIC_0088.jpg

Tredje sprekk i bakfanger (STOR) :(

PIC_0089.jpg

Front nesten ferdig pussa :D

PIC_0081.jpg

PIC_0082.jpg

Nye dørtrekk på G?

PIC_0085.jpg

Dører ferdig pussa :D

PIC_0086.jpg

Sideskjørt nettop sparkla :P

PIC_0083.jpg

Volvo V70 2.0T ;)

Audi 100 2,3E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du gjort med dørene ettersom du har pussa dem?

det er vel ikke originale dørtrekka det der da???

hvis du har bygd noe utifra det originale eller kjøpt noe annet rart så hadde det vært fint om du forklarte hvor,åssen,hva og alt annet rundt det:P

Dørene har jeg pussa veldig grundig for jeg har fjerna listene og skall sveise i jenne høle etter disse.

Joda det er orginal trekket har bare revet bort den filten som lå på di så har jeg smørt 2 lag me polyester på di og sparkla. så skall jeg bygge høytalerkasser i glassfiber nederst på trekket. Er egentli bare ute etter å få helt slette dørtrekk som jeg skall lakke samme farge som bilen.

Volvo V70 2.0T ;)

Audi 100 2,3E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørene har jeg pussa veldig grundig for jeg har fjerna listene og skall sveise i jenne høle etter disse.

Joda det er orginal trekket har bare revet bort den filten som lå på di så har jeg smørt 2 lag me polyester på di og sparkla. så skall jeg bygge høytalerkasser i glassfiber nederst på trekket. Er egentli bare ute etter å få helt slette dørtrekk som jeg skall lakke samme farge som bilen.

Da er du ute etter det samme som meg;)!!!

hehe...

så det funker faktisk og bare rive av trekket og legge på polyester så kan jeg bruke "originaltrekket" som "bakvegg" til høytalerene da?

skal ha en 6,5" i værav de 4 dørene se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...