Gå til innhold

Min 100 quattro

Ranger emnet

Audi quattro

Anbefalte innlegg

Dere må gjerne kommentere bilen min i tråden, litt skryt liker vel alle av gullet sitt.. :D om dere derimot ikke skulle like'n, så STFU liksom.. *ler*

Men den ser nais ut den bakrutespoilern, spørs om jeg ikke må få litt hjelp av noen til å lage en slik en da..

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har gjort litt mere baki bilen. Har laga gulv. Hadde ikke stor nok plate så det vart ikke helt bra hehe. men fikk da gjemt forsterkeren unna litt. Kjekt vist man skal ha med noe baki der. Blir byggen alt baki nytt til våren igjen. Blir ny basskasse, siden den jeg har ikke er bra nok, spiler litt dårlig syns jeg, også blir det nytt gulv og slikt.

HPIM1032.jpg

Også ett bilde av motoren min å da. er litt hjemmekk nedi der også vist noen ser det :P

HPIM1027.jpg

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermegås ;) Ja, blir nok bra detta.

Lurer på å invistere i en til forsterker i min nå, en SoundMagus 1501, pluss et nytt basselement eller to.

Fikk endelig somla meg til å bytte hattehyllahøytalerne mine mot non pioneer 6x9 jeg hadde liggende igår, så det blir vel å koble den forsterkeren jeg har mot de, og kjøpe en ekstra til subben(e).

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermegås ;) Ja, blir nok bra detta.

Lurer på å invistere i en til forsterker i min nå, en SoundMagus 1501, pluss et nytt basselement eller to.

Fikk endelig somla meg til å bytte hattehyllahøytalerne mine mot non pioneer 6x9 jeg hadde liggende igår, så det blir vel å koble den forsterkeren jeg har mot de, og kjøpe en ekstra til subben(e).

Hermegås ja hehe. men din er mye pener baki. Åssen har du laga gulvet da. har du så du får opp til reservehjulet? Gulvet mitt er kun festa med borrelås hehe, sitter bra og er lett å få opp.

Forsterker på hattehylle høyttalerene funker bra ja, blir en god del bedre lyd da. Skal kjøpe det jeg å, så det blir litt penere lyd. Åssen frontsett har du a?

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse foran.

sony_xsf1024.jpg

Og disse hadde jeg bak.

Kjøpte de nye i våres, skulle ha non som passe i org hulla. Men synd å ha non ubrukte 6x9 liggende. Har de fra den forrige bilen min. Pioneer 200w mot sony 160w.

Det gulvet mitt var en sinnsyk jobb å tilpasse, har snekra en treramme i bunn som det ligger en plate på, som er helt tilpassa veggene.

Fikk også mekka neonlyset til å tenne når jeg åpner bagasjen igår. :)

Kan få opp reservehjulet ja, må bare ta ut subben og løfte opp ramma.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse foran.

sony_xsf1024.jpg

Og disse hadde jeg bak.

Kjøpte de nye i våres, skulle ha non som passe i org hulla. Men synd å ha non ubrukte 6x9 liggende. Har de fra den forrige bilen min. Pioneer 200w mot sony 160w.

Det gulvet mitt var en sinnsyk jobb å tilpasse, har snekra en treramme i bunn som det ligger en plate på, som er helt tilpassa veggene.

Fikk også mekka neonlyset til å tenne når jeg åpner bagasjen igår. :)

Kan få opp reservehjulet ja, må bare ta ut subben og løfte opp ramma.

Ok. Jeg skrudde fast 2 stk plankestubber til den plata som ligger over reservehjulet jeg, åsså festa jeg borelås oppå dem.

Her er bilde åssen det ser ut under gulvet:

Plata til forsterkeren er festa med klebb og tett, hehe.

HPIM1029.jpg

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. veit du ossen jeg kan koble ut tripp telleren, finnes det en kontekt noe sted???

Må nok skru ut instrument panelet, finner helt sikkert noen ledninger å røske ut det. Jeg er ikke sikker på åssen man kobler ut den hvertfall. Men det finner du sikkert ut når du er bakider...

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider