Gå til innhold

Min 100 quattro

Ranger emnet

Audi quattro

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får nok få deg en 200 ja, jeg dropper nok motorplanene på min og. Har funnet ut at det ikke er verdt det i forhold til å bytte bil. :)

Hadde vært moro med en 200 20V. Men om jeg kjøper det så skal jeg ha 100'n. Den skal jeg aldri selge :P Blir det 200, så blir 100'n bruksbil med 10vt motor :P

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt på hvite instrumentskiver i dag. Dette er printa ut fra datan...

Blei bra syns jeg :D En god del penere en svart.

HPIM1075.jpg

Hvor fikk du tak i utskrivbare instrumentskiver da?? Prøver å finne noe bedre enn det jeg har.. Men er ikke det 5 sylindret motor du har? Jeg såg noen som mente det ikke var turteller til 5 sylindret audi motorer..

- 1984 Volvo 240 DL B200K / 4 syl / 120hk

x 1986 Audi 100cc 2,1l / 5 syl / 130hk

x 1983 Audi 100cc 2.2l / 5 syl / 136hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du tak i utskrivbare instrumentskiver da?? Prøver å finne noe bedre enn det jeg har.. Men er ikke det 5 sylindret motor du har? Jeg såg noen som mente det ikke var turteller til 5 sylindret audi motorer..

2.0 er vel levert uten turteller, 2.2 er levert med. Er ikke problem å montere turteller i 2.0 heller da alle ledninger ligger der fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.0 er vel levert uten turteller, 2.2 er levert med. Er ikke problem å montere turteller i 2.0 heller da alle ledninger ligger der fra før.

Ehmm.. Jeg har en 2.2 og har bare n klokke i steden for en turteller, men det er vel mulig å montere en turteller der?..

- 1984 Volvo 240 DL B200K / 4 syl / 120hk

x 1986 Audi 100cc 2,1l / 5 syl / 130hk

x 1983 Audi 100cc 2.2l / 5 syl / 136hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sende deg utskrivbare skiver hvist jeg får epost adr di.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg funnet senkesett jeg skal ha på bilen. Det blir 60mm forran og 35mm bak. Skal kjøpe det på styling-tech.no Bestiller i løpet av helgen tenker jeg. Så får håpe den blir litt lavere :P

Ellers så må jeg bytte toppakning før jeg kjører noe mere tror jeg.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider