Gå til innhold

Min 100 quattro

Ranger emnet

Audi quattro

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått på senken nå?

Nei har ikke det hehe. Men tror jeg driter i det, fjørene er fra 95, så de er utslitt. Venter til jeg har kjøpt nye. tenker det blir 50 eller 55mm foran og 30 ell 40bak. Er fint med høy bil om vinteren da :ahahahhaha:

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke det hehe. Men tror jeg driter i det, fjørene er fra 95, så de er utslitt. Venter til jeg har kjøpt nye. tenker det blir 50 eller 55mm foran og 30 ell 40bak. Er fint med høy bil om vinteren da :ahahahhaha:

Hvor får du 50/55 forran a?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt på hvite instrumentskiver i dag. Dette er printa ut fra datan...

Blei bra syns jeg :D En god del penere en svart.

Hva? Har du printa ut platene selv? :o

Men slike ettermonterte hvite skiver, blir ikke det seende litt billig ut når det er mørkt? På originale så har du baklys som lyser gjennom, det ser jo veldig pent ut, men du får jo ikke samme effekten med disse som er klistra utenpå, siden de sorte bakplatene ikke slipper gjennom lyset på samme måte?

Får man først smaken på gode biler,

så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt å kjøpe slike til å klistre på, jeg kjøper meg originale hvite S4-instrumenter og flytter over på V8'n. Skal ha det riktige baklyset, vil ikke det skal se ettermontert og halvveis ut. No offence :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men legges de ikke utenpå de originale sorte?

Det slipper jo ikke noe særlig godt lys igjennom de originale sorte, ikke nok til å i tillegg lyse opp de hvite skivene slik at det ser originalt ut?

Men sattan det bildet var ok, jeg skal ha hvite instrument med crome rundt, da blir det slipt stål-lister innvendig også.. Treverk hører jo egentlig til i båter, spør du meg.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider