Gå til innhold

Min 100 quattro

Ranger emnet

Audi quattro

Anbefalte innlegg

Takk. Hadde blitt mye penere med v8 lys ja. Blir kjøpen det litt utpå vinteren. Skulle hatt noe anna eksos ja. Må vel finna en tut å sette på bakers. :P

Hehe. Tut bakerst holder ei lita stund. Så plutselig vil du ha komplett eksos fra grenrør og ut! Itte sikkert lommeboka vil akkurat det men :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Tut bakerst holder ei lita stund. Så plutselig vil du ha komplett eksos fra grenrør og ut! Itte sikkert lommeboka vil akkurat det men :P

Holder ei stund det ja. Blir nok ikke noe komplett her nei hehe. Mulig jeg tar bort den bakerste potta, har ett hjemmelaga eksosanlegg liggenes, så tar litt litt av den tenker jeg ;)

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så meget strøkne ut.

Hadde ikke den vanlige sprekken på midten engang.

Tenkte jeg skulle pelle dem ut selv men fikk ikke opp bakluka. Og da jeg fant en bil med masse deler jeg trengte i min fargekode tilogmed så ble jeg helt :titties: så jeg glemte det :D

Okei hehe. Er dette slike som er litt "matte" på en måte, slike gamle? Koster sikkert ikke mange kronene disse sikkert.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var så røde som rødt for blitt.

Var forresten omtrent hel bil, polsk registrert og ommbygd til gassdrift. Interiør og motor så ok ut. Torsen diff og 10V turbo.

Blir vel en 90 modell da tror jeg

Ok. var det runde hjulbuer bak eller?

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missunner deg quattro på de veiene der :) Er den senka foran nå? Syns den var så lav foran på de bildene på forrige side.

Fint med quattro her som jeg bor ja. Mange arti veier å leke på hehe.

Den er ikke senka nei. Venter til jeg får tak i ett brukbart senkesett. Prøve å få tak i 60mm senk foran tenker jeg. Fint med høy bil om vinteren da hehe.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider