Gå til innhold

Vibrering i skilt på bakluka!

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Noen her som har noen gode tips om hvordan man best mulig kan dempe vibreringa som kommer fra skiltet på bakluka pga høy musikk / Sub?

Fant en tråd et sted om det, men der endte de opp med en liten krangel og ingen konklusjon på hva som faktisk fungerte! :???:

Så da lurer jeg på om noen her på golf delen har prøvd noe som fungerer?! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har noen gode tips om hvordan man best mulig kan dempe vibreringa som kommer fra skiltet på bakluka pga høy musikk / Sub?

Fant en tråd et sted om det, men der endte de opp med en liten krangel og ingen konklusjon på hva som faktisk fungerte! :???:

Så da lurer jeg på om noen her på golf delen har prøvd noe som fungerer?! :)

hm..du må iallefall være obs på hva du legger bak skiltet, det kan fort komme til å ruste viss du har noe som suger til seg vann eller er skarpt.

Et lite forslag kan være å legge en gummiring bak hver skru så du får en klaring mellom selve skiltet å bakluken?..hvor fint det er, er en anna sak gitt.. men en cm vil vel kanskje ikke vise likevel ?

men duh! Vibreringen er jo en klassiker da:respect

edit: jeg er jo unektelig treig til å svare...2 stk rakk å si det samme før meg:???:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt det går an og bruke borrelås:P

er litt utrygt da men.. om folke tar skilta eller ikke:P de kan de no gjøre om det er skurer og men! :P

må ha skikkelige saker da.. jeg kjøpte til 40,- eller noe.. satt bra helt til det begynte å regne..

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider