Singh_Supreme Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvordan får jeg av dørtrekka?? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Først og fremst hvilke? Du skrur ut de 2-3 skruene helt nederst på døra (torx). Og så vipper du av det ytre dekslet på dørhåndtaket og skrur ut de to STORE (ikke de små) skruene (stjerne). Så er det bare å dra til. Resten er festet med klips. Når trekket er løst så er det bare å koble ut de ledningene som hindrer å ta trekket helt av.. Du må og ta av vaieren til dørhåndtaket.. Veldig enkel sak egentlig... Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Må ta av vindusheisene også. Dytter bare ringen mellom sveiv og dørtrekk til siden(er en slags klips) og trekke av sveiva. Kommer sikkert til å finne litt asfaltplate bak der. Har i ettertid forstått at disse står på feil plate, så ikke mobb meg :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 How-To i tråden min! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg