MrDanger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hvis du kan gå opp litt i pris, så vile jeg sett på jbl 1222, den spiller ganske bra da.Men vær da ops på at den er 13" , og ikke 12" , så du vet om du har plass til det. Testa en dynabel 9412, mot ts-w 3004 spl , mot en jbl 1222, og den som spillte destidert lavest var dynabellen da, og det var på en 2200 w rms monoblokk, så den trenger guffe.jblen spillte høyest da, men er vell kanskje ikke så rart, når den er 13". Spillte 148.8 db på våler for litt siden, med en del 3004 spl, men skal bytte di ut mot jbl sine nå da Er det dyp bass du er ute etter, så er vell pioneeren det beste valget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dynabel! DY9412/9410 (forholdsvis 10 og 12"), men kan hende du trenger større forsterker! De er kravstore! jepp, sats på dynabel dy9412, og den nye blokka til dynabel den driver 2 stk i 4 ohm uten problem Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gutten spør etter et element til ca 1500.... hva er da vitsen med å komme med et forslag som vil komme på 9000? Beklager om jeg virka sinna;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jepp, sats på dynabel dy9412, og den nye blokka til dynabel den driver 2 stk i 4 ohm uten problem Hmmmm, hvordan får du kobla to 4 ohms element til 4 ohm????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 mente at den driver elemente på 4 ohm og at man ikke trenger og stille den ned til 1 ohm som du må på den forige for og drive dy9412 Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gutten spør etter et element til ca 1500.... hva er da vitsen med å komme med et forslag som vil komme på 9000? Beklager om jeg virka sinna;) hehe leste ikke alt leste bare overskrifta på topicen og di andre inleggene Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 av det jeg har hørt av dynabel så ville ikke jeg brukt penger på 9412.. spilte(unnskyld språket) drit dårlig.. hadde bra forventninger.. men har hørt biltema element spille bedre.. så der har dem bomma på noe.. peerless sine 12" er meget bra derimot.. og extremt lett og drive.. trenger små kasser og spiller pent i tillegg.. men funker også meget kapabelt til litt trøkking.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hertz es 300 har en sånn selv, låter skikkelig fint :) veldig ren og pen bass ;) 1290 kr tror jeg den koster... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 e du sikker på at dæm har kobla rætt? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 En kasse på rundt 30-60liter tenker jeg går fint baki omegan, må ha plass til barnevognen også. Har tidligere hatt mtx thunder 3000 men synes den var litt tam. Hvordan er pioneer, sony, mtx, cadence ? Trenger et ellement som tidligere nevt er lettdreven da forsterkeren ikke er av de største. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 FLash elementet til cadence er jo veldig kurrant, og lettdrevet. For den prisen du sikter til får du jo nesten to stk for den summen :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Glemte jo kicker, cervin wega, phoenix gold, boston. Men jeg skal ha ett 12" element til rundt 1500,- da det forsterkeren gir 250w så er det en fordel med et lettdrevent ellement. Har tidligere kikket på Cadence ultradrive UD12-4, dene har jeg også hørt tidligere og likte lyden på den. Men er åpen for forslag :partyon Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ta en sånn du, så har du mer å gå på hvis du skulle dure til med en kraftigere forsterker i fremtiden... http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=17031&PHPSESSID=f7227c3d8ae25bfe6bdd1401eb8d834d Eller denne http://www.autocustom.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=151 Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ta en sånn du, så har du mer å gå på hvis du skulle dure til med en kraftigere forsterker i fremtiden... http://www.iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=17031&PHPSESSID=f7227c3d8ae25bfe6bdd1401eb8d834d Kikket på den akuratt, ser ut som om den er lettdreven også. Og den skal ha en lukket kasse på bare 28liter og det er det jo god plass til i bagasjen Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg