sparky Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 God dag alle sammen ;)! eg skal ha meg ny bil og har sett på en 1990mod chevrolet starcraft G30 6,2L diesel og eg lurte på hva skal til for og klasse ned denne bilen så eg kan kjøre den på klasse B førerkort??? eg tenkte kansje en eller annen kunne svare meg på dette??? Please! på forhånd takk!!! ;) håper på det beste!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Mener at alt som skal til er å få den under 3500kg. Er vel ikke så alt for mange seter i den bilen heller? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Mener at alt som skal til er å få den under 3500kg. Er vel ikke så alt for mange seter i den bilen heller? nei er 8 i den akkurat no! men er det ikke noe med fjør bladene som må fjernes og noe greier??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det 3. nederste bladet skal fjernes.Ta kontakt med Erik Skagenes hos Bergheim så utsteder han de nødvendige dokumenter til deg.Mener de tar ca 1500 kroner for dette. Selve jobben med fjerning av bladet tar sine timer.Det lønner seg ofte å kjøpe nye dragbånd slik at de gamle bare kan kappes av. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg