Dimmu87 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 nåken so veit ka so bli finast? ska sote alle rutene i måra hadde eg tenkt, men veit ikkje ka so hadde sett best ut.. tenkte altso på lysgjennomtrenging, kjøpe film på bilxtra sjøl om de finnst beire kvalitet.. ei lita hastesak ditte for eg ha ikkje internet heime endo :eek: å må vete de for 10min sia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det blir ein smaksak. Eg hadde bilextras lysaste (42% gjennomtrenging) på sideruter (framme og bak) og nest lysaste (24% gjennomtrenging) på bakruta. Denne løysinga valgte eg fordi en kar sa til meg at sidan bakruta er så stor så vil den sjå lysere ut med samme film som på siderutene, derfor burde eg ha mørkare bak. Dette stemmer kanskje, men bilextras nest lysaste vart alt for mørk til å kompensere for dette. Så sats på det samme heile veien rundt og ikkje bruk noke mørkare enn den nest lysate, det er mørkt nok. Skulle eg sota på nytt hadde eg valgt lysate på bak og sidebakruter og funne noke godkjent til sideframmruter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 heirest veldi lyst ut men ikkje veit eg... kjedeli å sote i veg åsso oppdaga at de bli for lyst/ mørkt! ingen so ha bilde å anbefalinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 se på tråden min... husker ikke om jeg har lagt ut bilde av bilen med sotinga da... er vel 35% soting, gjort av profesjonelle. syns det er pent, ikke for mørkt å ikke for lyst... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zILENz0 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Jeg har 3% lys igjennomtrengning!, Syns det er ganske mørkt men ser ganske bra ut!. Siter Opel <3 Nordmenn er i ferd med å gjøre bilen til et slags familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 send bilen din på zebra bilglass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 send bilen din på zebra bilglass for de e so jævla billi :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 ris bilglas tar vel 5000 kr... heile runt om.. trur eg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Russland er desidert best ;) 2000kr for alle rutene, bortsett fra frontruta da. Det er profesjonelt så det synger etter. Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 9300 på zebra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg