Gå til innhold

Noen som vil stille ut i Larvik på verdenspremiere til Fast&TheFurious - Tokyodrift?

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en bekjent "fotograf Michael-R" som har fått fiksa så Munken kino i Larvik har fått verdenspremiere på The Fast & The Furious - Tokyodrift 16.Juni!

Opplegget er som følgende. 5 biler stiller ut inne på plassen, å 5 biler kommer kjørende med vær sin modell/kjendis som skal bli sluppet av ved den røde løperen, så parkerer bilene inne på utstillingsplassen.

Så jeg trenger 6-7 biler til som skal stille ut og kjøre vær sin kjendis.

Bilen må såklart skille seg ut, og helst være nesten litt i fast&the furious sjangeren.

Koster ingen ting, å du vil få gratisbillett for å se på filmen, så det vil bli holdt av plasser til oss.

Legg ved et bilde av bilen din å mailadressa di, så skal jeg kontakte deg/dere!

For den som har lyst, så er det bare å møte opp eller cruise forbi å vise fram sin stålthet. Det vil komme se og hør, bilder vil bli tatt til gatebilmagazinet +++

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe jada ;) men grunnen til jeg sa bare japanske biler først var fordi klubben vår egentlig skulle stille ut, men nå har 50% av medlemmene mista lappen så hehe er litt manko på biler. så dem som stiller opp tar lissom plassene til dem i japsebanden ;)

Men forandra på det bare å sende inn bilde av hvilken som helst bil bare den skiller seg ut å er litt forseg-gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen ting ..

filmen slippes på kino 16 .. og med tanke på at det er den 16 i 11 tidsoner før norge så nekter jeg å tro at det er først i norge at den har verdenspremiere..

litt feil bruk av ordet det ja ..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen ting ..

filmen slippes på kino 16 .. og med tanke på at det er den 16 i 11 tidsoner før norge så nekter jeg å tro at det er først i norge at den har verdenspremiere..

litt feil bruk av ordet det ja ..

haha det var voldsomt å negativ vi var i dag da.

Slapp av jeg forandra så det kan komme tyskere, italienere russere hva som helst......

Lenke til kommentar
Del på andre sider