cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kunne noen ha lagt opp bilder av hvor man drar strømkabelen fra batteriet og inn i bilen?har sett på noen andre tråder men bildene vil ikke funke?:( også lurer jeg på om noen vet hvor mye det koster for listene midt oppe på døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 og en ting til jeg kom på..har lest at man skal kjøre på 98 oktan om man har chippa bilen..noen her som har erfaring med d?står at man kan oppleve å få tenningsbank og at man bør kjøre på det for at forbrenningen skal bli riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Fra batteri, inn i styreenheten (svart boks på førersiden bakerst i motorrommet ved vannkassa), og ned.. Må skru opp dekselet på styreenheten og løsne litt på styreenheten og da er det hull rett ned ved rattstammen osv... Fant i en annen post. Kan gå ut og ta bilde hvis du vil se hvordan det blir på den måten.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hadde vært veldig fint med et bilde ja om du hadde gidda det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sånn, her har du noen bilder :) (Og ja, veit det er møkkete i motorrommet mitt :P) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 da ble det litt lettere å forstå ja..takker:) nesj da..har da sett det verre..hehe:) mye styr å få lagt dem bakover til bagasjen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe :P Er ikke så fryktelig vanskelig, tar bare litt tid. Bare å dra kablene langs listene ved gulvet. Du får dytta dem inn der. Mine kommer opp under baksetet og så ut i bagasjerommet. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 okej:) har kjøpt meg ny bil men har ikke fått henta den enda så jeg har ikke fått sett skikkelig på hvordan jeg får gjort det liksom..men blir installasjon av anlegg på fredag når jeg har fått henta bilen nå da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det blir fett ;) Du får slenge opp bilder når du er i gang :) Anlegget mitt er fortsatt halvferdig, vært sånn siden forrige sommer :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja skal gjøre det..blir bare noe billiggreier som jeg hadde i gamlebilen nå til å begynne med..så får vi se når jeg får råd til noe skikkelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Dersom man kobler forsterkeren i bagasjerommet direkte til batteriet slik som her vil ikke anlegget da konstant trekke strøm fra batteriet og etterhvert tappe det? Har hørt noe om å koble strømkabelen fra forsterkeren i tenningen på bilen slik at det skrur seg på og av avhengig om bilen er i gang. Holder på å skal montere selv, men er veldig grønn på området. Kan noen oppklare dette for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Dersom man kobler forsterkeren i bagasjerommet direkte til batteriet slik som her vil ikke anlegget da konstant trekke strøm fra batteriet og etterhvert tappe det? Har hørt noe om å koble strømkabelen fra forsterkeren i tenningen på bilen slik at det skrur seg på og av avhengig om bilen er i gang. Holder på å skal montere selv, men er veldig grønn på området. Kan noen oppklare dette for meg? det stemmer ikke,man har en remotekabel som som oftest sitter sammen med phonokabelen som man kobler i cd-spillerens remote. Dette er en slags "tenning" for forsterkeren om du forstår? Når cd-spiller slås på vil også forsterkeren slå seg på, og samme greia når du slår av:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Okei. Det høres jo glimrende ut. Takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi A4 1.8 T Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Kjører på 98 oktan og det funker greit.. Har steg 1 på bilen min.. Merker egentlig ikke noe forskjell.. Mulig bilen går litt bedre..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 den tynne ledningen som er mellom phono kabelen er egentlig beregnet som utjamningsforbindelse mellom spiller og forsterker :) men kan også brukes som remote .... bare for å pirke Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg