NookieNO Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Utjamning.. Hva mener du med det? Har akkurat montert ny stereo i min bil. Frontsettet er koblet i cd spilleren på samme måte som originalt. Bak går det Rca kabler til en forsterker som videre er koblet i 2 høyttalere i hattehylla. Sliter med at volumet bak er for høyt i forhold til framme. Lyden i frontsetter høres nesten ikke. Har forsøkt å kompensere med faderinstillinger og lignende på cdspilleren. Men det blir ikke bra uansett. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Kan du ikke stille på volumet på forsterkeren din? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Nei. Har prøvd å stille på alt som er mulig å stille på der, men hører ikke noe forskjell på lyden. Er det vanlig med volumkontroll på selve forsterkeren ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Nei. Har prøvd å stille på alt som er mulig å stille på der, men hører ikke noe forskjell på lyden. Er det vanlig med volumkontroll på selve forsterkeren ? Ja, du har jo innstilling for gain og hz på forsterkeren.. Da bare stiller du litt ned gain(volum), så blir det bra skal du se:) Må sannsynligvis ha et skrujern for å justerere det.. Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NookieNO Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Må ha glemt en bryter da jeg var sist. Var å stilte på gain nå og da ble det det bra. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Men hvor puttet dere jordingen da? Fant ingen velegnede bolter.. Unntatt belteboltene, men kabelskoen min er for liten! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Men hvor puttet dere jordingen da? Fant ingen velegnede bolter.. Unntatt belteboltene, men kabelskoen min er for liten! du kan jo bare få tak i større kabelsko, koster ikke mye ;) jeg festa min i beltefestet;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 haha, fant hin dagen ut hvor hovedstrømmen til anlegget mitt er trekt. begynte å klø meg litt i hodet når eg så en tjukk ledning i hjulbuen når eg holdt på med bærearmene. og det var jo hovedstrømmen til anlegget :S Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 haha, fant hin dagen ut hvor hovedstrømmen til anlegget mitt er trekt. begynte å klø meg litt i hodet når eg så en tjukk ledning i hjulbuen når eg holdt på med bærearmene. og det var jo hovedstrømmen til anlegget :S :yak::hvaskjera hvordan er det mulig?? hvor går den inn i bilen hen da? :rolleyes: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 den hørtes ikke helt sunn ut ;P men om trekking av kabler: når du kommer inn i bilen må du løsne på deksel forran dørene foran for å få opp listan bakover :) strømkabelen går på vestre side av bilen. når du kommer helt til baksetet løfter du opp det og følger resten av kablene som ligger der. (er noen hull i festene her du kan trekke kablene gjennom) så rett opp bak baksetene. har ikke mekket noe særlig på min bil men var svært enkelt. listene bakover litt tricky, men du må bare dra rett opp der festene er :) Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 var det svar til trådstarter Flacid? tråden er isåfall snart 3 år gammel :rolleyes: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 daaa dreit jeg meg ut xD så ikke på dato til førstepost =\ svar til vegard da; er en feit bolt under luka til resevehjulet;) Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Må bare finne noen som har større kabelsko for 50mm2 kabel.. Det er litt sjeldent! :( Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 (endret) torshov. 25 ,- for de :)2 stk i pakken Endret Mars 8, 2009 av Flacid Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Vi har ikke Torshov her da :| Bare bilxtra, bilradiospes og biltema.. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg