Jokkalin Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hallo Jeg har en 1991 mod Peugeot 605 sli. Den aktuelle bilen var på Eu kontroll i august i fjor og i den forbindelse byttet jeg alt av håndbrekksko og wiere. Nå skal bilen på Eu igjen og jeg er redd den ikke vil bli godkjent med brekket sånn som det er nå, det holder liksom ikke bilen igjen engang hvis den står i en liten bakke i fri.. Hva kan jeg gjøre for at det skal ta bedre? båndene la jeg inntil i høst og det er kort vandring på brekkhåndtaket. Jeg vil bare presisere at det er skiver bak med håndbrekksko:) Tar gjerne imot innspill på dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 justere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 justere.Hadde det vært så enkelt så, jeg skrev jo at det var lav vandring på brekkhåndtaket og at bånda ble byttet og lagt inntil i høst:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Prøv å slakk wiren helt, og legg bånda inntil da, ta gjerne av skivene og puss godt opp. Har det alltid vært like dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Nei det tok litt bedre ifjor, jeg fikk ihvertfall godkjent det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg