Gå til innhold

The fastest

Ranger emnet


Barone

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min bruksbil er en gammal volvo stv.

Motor: Borret B23 med balansert veiv og svinghjul.

Toppen er plana littmye(4mm)

Foreløpig original kam, doble 45mm dellorto,

grenrør og 3"hele veien.

Turboclutch og 5trinns M47.

Bilen er senket ca.13cm Med R-sport fjærer kappet litt for mye og R-sport ralldempere. Harde foringer.

Ruller rundt på 8x18 TSW med 225/40. Kjører pent, ettersom fordekkene måtte skiftes først:)

Effekten tør jeg ikke gjette så mye på, men tipper det er 140 i den. 0-100 vet jeg ikke, ettersom speedometeret ikke virker. Heller ei 100-0:rolleyes:

Det er en grei familiebil som bruker 2,5 på mila med campingvogn bak, og 1,5 uten.

Skal se om jeg ikke får tatt et bilde av den, som jeg kan legge ut, så dere vet hvem dere kjører forbi:D

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruks bil: 90 Ford Scorpio (skårpa) 2L

Effekt:120hk

Nm:ikke på langtnær nok!

Vekt:1280

0-100:ca10sek

0-100: N/A

Topphastighet:195(oppgitt) gjør 205 på 4. da slår turtallsperra inn, 235 ned rælingstunellen(aldrig igjen!)

Mods: konisk-filter istedenfor boksen, diskre 3" bakpotte, Slitsa skiver,17" felger 215 og 225/45 dekk, rånete ford motorsportmerke i bakruta.

 

herjebil:78 volvo 244 turbo B21

Effekt: aner ikke/ er under bygging.

Nm:se over.

Vekt:?? Rensa for innredning.

0-100:??

100-0??

Topphastighet:ikke prøvd ut, har hatt den i 185 v/7000rpm.

Mods:To doble dellorto 45 trykkforgassere, skeiv topp for andre gang :mad: ,KKK27 turbo fra MB buss(liten eksosdel), 15" felger 18/58-15 slics. R-sport fjærer foran. R-sport dempere. polyurethan foringer i understell, nylon motorfester(stumt)

 

Garasje ræser I: 64 rambler american 440H 2dht

Ingen specs tilgengelig, bil står på bukker, renset for alt. stått i snart 10 år-kan godt stå 10 til.

 

Garasje ræser II: 73/74 AMC Hornet hatchback 360cuin

Effekt:300+-

Nm: 400+-

Vekt:1450 +-50

0-100:?

100-0:?

Topphastighet:?

Mods:boret 030", 10,8-1 stempler, annet innsug+kam, headders,lettet for masse unødvendige kræsj bjelker. er under bygging.

 

90 Golf 1.3i

standard kjip bil, krenger mye. skal selges.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

vel... jeg må bare si at jeg har da tilnå den slappeste bilen.

91-Nissan 100NX.

90hk veier 925 kg. ikke noen form for trimming eller tuning. (enda)

har hatt den oppe i 180 +/- noen kmh.

 

0 <--> 100 ca 13sek med 3 i bilen

 

hæ? det er ikke mulig at min er raskere enn din ... det må testes eller hva? jeg kommer sikkert til å bite i støvet som vanlig (på drag) .. *lol*

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruks Bil mazda 323 gtr

 

motor 1,9 turbo

effekt:185hk (ikke nok:mad: )

Nm: 230 trur æ.

0-100: ca 6.5sek.

100-0: ikke bra nok på leiting etter større bremser

topfart: 240 da kommer sperra i 5 gir:mad:

 

 

Leke bil: sierra cosworth 4*4

 

motor: 2l m-turbo borret 0.5mm lavkomp.stempel andre kammer,portet topp, andre råder, balansert veiv,justerbare kamdrev++++++

 

effekt: ca 400 +/-

Nm: ???

0-100: under 5sek

100-0: ???

201m:8,3sek med dårilg clutch

toppfart: 285 etter spidometer som er oppgradert;)

driverk: defekt nu:mad: når men får det i orden så ødeleger man bare noe nytt:mad:

post-420-13804850214935_thumb.jpg

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det gjør de vel ikke nå heller??

Og om den mot formodning skulle gå over tenkte de at det ikke var vits med det siste tallet, for da er den så skrøpelig uansett, så det ikke er noen tvil :D

Snakk om å spare på hver eneste lille krone... Ett extra tall ville jo kanskje kostet femti øre extra!! FYSJAMEI så dyrt... hehe..

 

Trenger vel kanskje ikke minne om at det var Ford som kalkulerte med at det ble billigere å erstatte eventuelle dødsfall enn å kalle tilbake og omkonstuere alle bilene av en viss type, grunnet alvorlig konstruksjons feil med bensintanken.. spare spare spare... :eek:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Stikke opp på treff hvor?? Er på treff hele tiden jeg.. og kjører masse :D (men ikke der det er fare for bilens "ytre" pga lite hensynsfull kjøring.. )

Nei her skal bilan brukast ja.. :D

 

Sitter du oppe til langt på natt og post whorer i natt også ? :D :D

- 89 Honda CRX 1.6 16v

- x 94 Honda Prelude 2.0

- x 86 Ford Escort 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

hehe.. ja.. lengter etter andre plassen min vettu :) (top ten post whores) :D

 

Kjeder meg.. akkurat kommet hjem fra jobb.. (for ett par timer siden.. ) ;)

 

Bare en 40-50 poster til så er du der , men det er "litt" lengre opp til post whore nr. 1 da :D

 

Sitter fortsatt på jobb jeg , 12 timers nattskift kan fort bli litt langdrygt zzzz

- 89 Honda CRX 1.6 16v

- x 94 Honda Prelude 2.0

- x 86 Ford Escort 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår