Gå til innhold

volvo 245 et godt kjøp?

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

Fikk tilbud på en volvo 245 85mod i dag :)

Den har gått 348 tusen,og har en b23a motor. men eieren sier at alle servicer er fulgt og har papirer på alt. den er svart og meget fin. eu kontrollert nettop, da fikk han skjenn for å ha møkkete skiltlys og måtte skifte en foring.

Følger også med fondmetall felger med splitter nye sommer dekk.

Pris : 15000,- er dette dyrt ?

Syns d virka som en bra deal jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres vel greit ut om motoren virker fin og ikke minst rust. Let overallt.

Ellers kan du få min for 15:) gått 200, 88 mod, trimma og senka og eu godkjent til feb 2005. eneste - er at den har litt skade på den ene forskjermen. er ikke heelt sikker på om den skal selges ennå men skal i militæret snart og har ikke så veldig mye bruk for bilen når den stå 180 mil unna...

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,kanskje ikke så dumt det,har ikke store planer om verken å selge eller kjøpe før utpå sommeren så det kanskje passer litt bedre ja :)

hvor er denne bilen og finne da?

bilde, og litt mer specs om bilen..

Har hatt 240 fra før av så er godt kjent med bilen.

Så jeg vil ha en som er pent behandlet og ikke rævkjørt av en nyoppkjørt "tøffing" :)

men gi meg bilder og litt info så ser jeg ikke bortifra at jeg er intressert nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok litt info:)

88 mod, gått litt under 200k.Er en b230K motor med 4 trinns m45 kasse og 1031 diff. fulgt servicer opp til 100k, vært i mitt eie fra 184k og før det eid av en middelaldrene mann fra kløfta som i 97 gav 75000 for den + inbytte av merce. er 1 eier før han tror jeg. så lenge jeg har hatt den har den fått nytt luftfilter, nytt oljefilter, bytta olje et par ganger, nye plugger, servoratt (er ikke servo men jeg liker faktisk det best), montert en k-kam og ny regreim med denne, elvifte, bråkeeksos og senka. senka med vinkelsliper fordi jeg ikke hadde penger til ordentlige fjærer akkurat da. er blå monroe dempere på den og de virker fine. bakdemperene er slike luftregulerbare dempere så du kan stive den opp og senke den som du vil.

vil tro det er rundt 140 -50 hk i den.

Skaden foran kom etter et ublidt møte med en taho, men med litt bedre retting enn det jeg gjorde bør det blir ganske så bra.

Har kjørt bilen siden jeg fikk lappen i oktober, men har ikke blitt veldig grisekjørt med, men blitt hardere kjørt enn en gjenomsnittlig bil. litt rust på yttersiden av hjulbuer bak + litt overflaterust. er litt div småfx også, men ikke noe alvorlig.

bilen står i asker. er som sagt ikke sikker på om den selges men får jeg en pris jeg mener er bra blir den nok solgt.

bilde av bilen: (den røde ja)

attachment.php?s=&postid=129817

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja ? si det... vet ikke, hehe.... Det er en 86 mod 240GLE, gått 220.

Eneste minus på bilen er 3+od Automat og 2rusthull. Fulgt Alle servicer opp til 97, da den ble solgt til en lastebilmekaniker som tok servicer selv (i følge selgeren da). Er hel og fin bil.

Etter det bilde har jeg fått på Turbovinge bak, + den er helrød bak, røde lys + sånn rød refleksplate bak skilt. Står på 15" Turbofelger. Denne er og hjemme senka, men bare forran. Følger med 2stk Hella Luminator Metal 1000m'ere.

Vet ikke helt pris, men kom med bud ;)

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider