e stens Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lager en tråd om bilen min, en 89 mod Corrado g60. Litt for morro skyld og litt for å vise fram "gullet" mitt.. Det som er gjort med bilen nå er stort sett bare 60mm senk. 16", stereo og bytta ut det triste orginalrattet med et lite Jom ratt.. Ps. kommer flere og bedre bilder etter hvert. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 pen bil :) Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ser tøff ut ;) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Nice! Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 :thanks Noen bilder av stereobyggingen, som tar mesteparten av tiden min nå.. Og består av litt gamelt jeg hadde liggende og en del nytt: -Pioneer p5700dvd -Pyle forsterkere -Cadence wildbeast 12" og ellers boss, boston acoustic pro og cadence høytalere -Monster kabler og cadence 1,5 farads kondensator forsterkerne på "bunnplata" Under "bunnplata" henger kondisen og to fordelingsblokker + div kabler Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Trenger forresten noen deler så vist det er noen som har så ROP ut!! Må ha tak i orginal intercooler, hovedlysbryter og høytalerdeksel på høyresiden. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Trenger forresten noen deler så vist det er noen som har så ROP ut!!Må ha tak i orginal intercooler, hovedlysbryter og høytalerdeksel på høyresiden. jeg har en orginal intercooler! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 og jeg har høyttalerdeksel, så sant jeg finner det :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg