Gå til innhold

Streetmeet i Trondheim i Juli!

Ranger emnet

StigRoar

Når passer det best for deg å ha Streetmeet?  

74 stemmer

1. 1. Når passer det best for deg å ha Streetmeet?

• Lørdag 1. Juli
      13
    • Søndag 2. Juli
      6
    • Lørdag 8. Juli
      23
    • Søndag 9. Juli
      8
    • Lørdag 15. Juli
      13
    • Søndag 16. Juli
      10
    • Annet(gjerne skriv hvorfor!)
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oj.. var ikke der selv engang jeg.. :P men, tror at dette var en dato alle trodde at de hadde tid til, men som folk ikke huska.. det gjorde ihvertfall ikke jeg.. så spørs om det var for dumt å planlegge så lang tid i forveien? For veit at det var mange inn her som sa at de kom, men som ikke kom heller... men men.. får se hvor mange som er intr neste gan g det blir nevnt treff i trondheim..

mener fortsatt at jeg vil ha et treff i august/sept måned! Eller er det ingen interesse for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte etter etter vidder nedover, men dro ganske fort. Var så lite biler der.

Og som vidder sa, hold treffene senere på kvelden. Noen folk jobber og slikt klokka 4 på en lørdag. Pluss, det er veldig mange som er ute å kjører om kveldene i helgene.

- 1999 Bmw 320i E46

- 1987 Honda Civic 1,3 16v [spiker]

- 1999 Nissan 200SX S14a Z-Edition #31 [solgt]

- 1987 Ford Sierra [spiker :D]

- 1993 Ford Mondeo [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er nå som følger:

Har ikke lest i denne tråden så derfor kritikk fra en uvitende...

For min del var jeg på jobb i dag og ble oppringt med spørsmål om når treffet var. Jeg visste ikke at det var treff engang. Hadde tid, sted og dato stått som overskrift i tråden så tror jeg nok flere hadde dratt dit fordi jeg vet at jeg ikke gidder bla igjennom 16 sider med svar for å finne dato,tid og sted.

Å ha treff klokka 1600 på en lørdag.. Wh0t? hva er dette for et tidspunkt da? Vil bare her opplyse om at det er brukelig å starte treff kl 1000, 1200, 1800 og 2000, avhengig om type treff. Man forventer at et streetmeet starter 1800 på en lørdag.

Så vis feks en ny tråd om dette hadde kommet opp istedet for en poll ville mange fler ha funnet veien nedover..

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tid, sted og dato stått som overskrift i tråden så tror jeg nok flere hadde dratt dit fordi jeg vet at jeg ikke gidder bla igjennom 16 sider med svar for å finne dato,tid og sted.

Å ha treff klokka 1600 på en lørdag.. Wh0t? hva er dette for et tidspunkt da? Vil bare her opplyse om at det er brukelig å starte treff kl 1000, 1200, 1800 og 2000, avhengig om type treff. Man forventer at et streetmeet starter 1800 på en lørdag.

Så vis feks en ny tråd om dette hadde kommet opp istedet for en poll ville mange fler ha funnet veien nedover..

Som jeg skulle ha sagt det selv. :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider