Gå til innhold

Streetmeet i Trondheim i Juli!

Ranger emnet

StigRoar

Når passer det best for deg å ha Streetmeet?  

74 stemmer

1. 1. Når passer det best for deg å ha Streetmeet?

• Lørdag 1. Juli
      13
    • Søndag 2. Juli
      6
    • Lørdag 8. Juli
      23
    • Søndag 9. Juli
      8
    • Lørdag 15. Juli
      13
    • Søndag 16. Juli
      10
    • Annet(gjerne skriv hvorfor!)
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 271
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veit ikke helt om jeg vil ha noe streetmeet på piren igjen, før i september... Jeg veit at det skulle ha vert noe annet enn en poll som skulle stått på forsida, men det var bare for at jeg ville vite hvor mange folk som kunne når. Men er enig i at det er uoversiktlig, men det har jo folk kunne sagt før treffet, og ikke vere så etterpåklok? :P Men jeg er med å drar igang et meet hvis det er mange som vil ha det snart jeg da.. Men jeg veit ikke om jeg vil begynne å bestemme no dato, for det gikk litt skeis sist gang jeg valgte? :P

Så er jeg enig i at treffet kunne ha vært seinere, men sist gang(LØRDAG 27.mai) så hadde vi det klokka 14:00, å da kom det jo faktisk 70-80 biler tilsammen? Så det at det var for tidlig, tror jeg er hva folk vil det til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedet for å trykke så mange arragement oppi hverandre, når det ikke en gang dukker opp folk, er det vel mye bedre å dra på de som allerede er planlagt :)

Du kommer jo ikke på streetmeet'ene selv en gang :)

0o0o0 et av 2 streetmeets, falifali greier det sjø! Men altså om du ikke tok poenget mitt, Setter en dato i denne tråden, trenger ikke være på mandag, men om 2 mnd kanskje? og organiserer her og lager en ny tråd, stenger tråden, får den som sticky

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider