GnarKiLL Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg syns det ser tøft ut nesten uansett. Men vis meg gjerne eksempler på biler som ikke passer det ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Dette er jo strengt talt en diskusjon som ikke kommer noen vei:) Finnes vel ingen fasit på om det ser bra ut eller ikke på diverse biler, da alle har forskjellig smak og meninger. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hadde du lagt ut bilde av bilen din så hadde det kanskje vært litt lettere :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hva med Passat? (Skal begynne med et prosjekt i sommer):afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 noen biler ser det litt rart ut paa... jeg klarer ikke helt aa bestemme meg om jeg liker denne eller ikke Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hossen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 noen biler ser det litt rart ut paa... jeg klarer ikke helt aa bestemme meg om jeg liker denne eller ikke hehe, personlig så likte jeg ikke badlocken på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Passer IKKE på biler med veldig lave frontlykter, som Calibra... blir jo nesten ikke noe lykt igjen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 noen biler ser det litt rart ut paa... jeg klarer ikke helt aa bestemme meg om jeg liker denne eller ikke Pent er det hvertfall ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hadde du lagt ut bilde av bilen din så hadde det kanskje vært litt lettere :) Hehehe..bilen min trenger ikke Bad Look for å kjøre ifra den late Opelen du har bilde av i avataren din :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hehehe..bilen min trenger ikke Bad Look for å kjøre ifra den late Opelen du har bilde av i avataren din :) Han har solgt den for lenge sia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg syns det er lite pent.. Hvilken hensikt har det? :puke Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Han har solgt den for lenge sia Jaja, det kan så være. Den blir vel ikke sprekere av den grunn? :D Nok OT fra meg. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg syns det er lite pent.. Hvilken hensikt har det? :puke Ja, hvilken hensikt har styling? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Ja, hvilken hensikt har styling? ehm, forandre utseende? hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg syns det er lite pent.. Hvilken hensikt har det? :puke å det der er ikke bad-look da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg