Dr_S Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Noen som har erfaring med det? Hvor finner jeg dette til en bra pris? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Kjøpte simonsen effektanlegg til min 318is E30, men følte kanskje det ble litt lite gromlyd av det. Anlegget må bli skikkelig godt og varmt først, før det begynner å gi lyd. Kanskje en ide å plukke vekk Katten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Bullit Kjøpte simonsen effektanlegg til min 318is E30, men følte kanskje det ble litt lite gromlyd av det. Anlegget må bli skikkelig godt og varmt først, før det begynner å gi lyd. Kanskje en ide å plukke vekk Katten... Finnes 318is i E30 ???????????????? har jeg aldri hørt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Dr_S Noen som har erfaring med det? Hvor finner jeg dette til en bra pris? Mener bestemt at 318is har grenrør og et bra eksosanlegg orginalt. iallefall hadde e36`n det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 318is i E30 skall ble produsert kun i få år 89-91, og er derfor et forholdsvis sjeldent syn. Alt i alt ble det ikke produsert mer enn ca 40000 is`er hvorav kanskje halvparten har overlevd fram til nå. Bilde av min i Avataren, Sweet :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by SeVen Mener bestemt at 318is har grenrør og et bra eksosanlegg orginalt. iallefall hadde e36`n det. Ja, dette er en E36. Men det er gåent, u see. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by SeVen Finnes 318is i E30 ???????????????? har jeg aldri hørt om. Her en E30, riktignok med "318" emblemet fjernet... :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Her er min : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg