DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ønsker og kjøpe frontsett! 1. Alpine Type-r frontsett. Må være i god tilstand. 2. Rockford Fosgate 6,5" mellomtoner. Mine ble vannskada, men diskant og delefilter er helt i orden, så trenger bare mellomtonen. Er ikke så farlig åssen Rockford det er, bare det er av litt nyere dato.. Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg har et coax sett... Sikkert ikke så interressant men... T162c heter det om jeg husker rett. Power serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg har et coax sett... Sikkert ikke så interressant men... T162c heter det om jeg husker rett. Power serien. Hmm. Trenger helst komp. sett da, men gir deg beskjed om det blir aktuelt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 bump:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg