J_A_H Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Dette er sikkert et dumt spørsmål.. men spør man ikke.. så får man ikke vite noe: Vil et senke sett til golf 1 (cab) passe på en golf 2? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg tror: IKKE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg tror det jeg og.. men måte høre med noen som har skrudd mye golf her.. flere? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Har du noen bilder? Det avgjør saken uten videre diskusjoner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Sier bare TUV papirer, godkjenning og 19E.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 19e? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Type/Karosseri.. Golf og Jetta Mk2.. Står helt sikkert i TUV Papirene til senkesettet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vwgolfii: Lite vits med så lite utfyldende svar? Fjærbeina er ikke like på Golf 1 og Golf 2. MULIG de er like foran, men jeg ville ikke satset på det. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Type karosseri, Vw Golf mk2 og Jetta mk2 har 19E karosseri. På begynnelsen av 90-tallet kom Golf med 19E-G.. Hva forskjellen er, vet jeg ikke.. Poenget er, står der i TUV papirene at senkesettet er godkjent for Golf / Jetta mk2 (19E), så er det godkjent for Golf mk2.. Et senkesett til mk1 får man ikke godkjent på en golf mk2 pga det er til feil karosseri.. Utfyllende nok? :P Edit: Om jeg ikke husker feil, så var det et tilfellet at det ble montert dempere fra en 2'r på en 1'r.. Tror kanskje det var noe med lengden på demperene, tør ikke si noe sikkert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Takker for svar.. Dette er noen brukte sekefjører så tuv papirene har nok havnet i et sort arkiv et sted.. Siden det er cab ble jo den produsert til 1990? ( helt på jordet eller?..) forandrer det saken?.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Cab ble vel pridusert helt til 92, når Golf 3 cab tok over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg