Gå til innhold

A4 tEqUILA (Racing)

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

avantgarde skrev:
Spennende tråd!

Når skal du sette noe i hullene til lyktespylerene?

Tja, er de dekslene som sitter oppe på fangeren her og tatt av all lyktespylingen som de å er festet med. Mulig jeg limer de fast med noe sika eller no.

Monteringen av IC er veldig kurant men mange på Vag forumet som har gjort det sånn iallfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

saab9000 skrev:
Et spm: Hvorfor tar nesten alle av et lys når de kjører på rudskogen??

Dette gjelder vel ikke bare Rudskogen men..hehe...Er vel for at motoren skal få bedre lufting vil jeg tro. Syns det ser litt tøft ut på noen biler også jeg. ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saab9000 skrev:
Et spm: Hvorfor tar nesten alle av et lys når de kjører på rudskogen??

Våler jeg kjørte på. ;)

Er for å få bedre kjøing, turboen sitter rett ved luftfilteret så har en skillevegg men trenger fortsatt masse kald luft til det og det sitter bak høyrelykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unitrack skrev:
Utrolig pen bil!

Kjøpte du Ic som kit? allså med slanger og rør osv? hva må man gi for noe sånt?

Jeg har kjøpt nettopp IC kit med rør osv + ferdig 3" downpipe fra manifoil ned under bilen til effekanlegge. Dette betalte jeg ca 8000kr for. Foreslår at du tar kontakt med Tore på http://www.turbopower.no og hører, siden du har samme bil som meg veit han jo allerede hva du trenger også får du det som et KIT. Skal montere i helgen så skal ta masse bilder.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Nei, kjøpte det hver for seg. Kjøpte IC av en på VAG forumet, her kaller han vel seg twg tror jeg. Og kjøpte eksosbøyer på Torshov og litt silikon slange. Så var det bare å sveise fester på IC og skru sammen. :) Kom vel på 4500 ca tilsammen med alt.

Morten på EStuning, http://www.estuning.no/ handlet noen fra Usa og spurte om og jeg var interessert. :)

Mulig han har flere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...