borabora Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 avantgarde skrev: Spennende tråd!Når skal du sette noe i hullene til lyktespylerene? Tja, er de dekslene som sitter oppe på fangeren her og tatt av all lyktespylingen som de å er festet med. Mulig jeg limer de fast med noe sika eller no. Monteringen av IC er veldig kurant men mange på Vag forumet som har gjort det sånn iallfall. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Et spm: Hvorfor tar nesten alle av et lys når de kjører på rudskogen?? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 saab9000 skrev: Et spm: Hvorfor tar nesten alle av et lys når de kjører på rudskogen?? Dette gjelder vel ikke bare Rudskogen men..hehe...Er vel for at motoren skal få bedre lufting vil jeg tro. Syns det ser litt tøft ut på noen biler også jeg. ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 saab9000 skrev: Et spm: Hvorfor tar nesten alle av et lys når de kjører på rudskogen?? Våler jeg kjørte på. ;) Er for å få bedre kjøing, turboen sitter rett ved luftfilteret så har en skillevegg men trenger fortsatt masse kald luft til det og det sitter bak høyrelykt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 borabora skrev: Våler jeg kjørte på. ;)Er for å få bedre kjøing, turboen sitter rett ved luftfilteret så har en skillevegg men trenger fortsatt masse kald luft til det og det sitter bak høyrelykt. kan du ikke legge ut et bilde av luftfilteret med skilleveggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 poppet skrev: kan du ikke legge ut et bilde av luftfilteret med skilleveggen? Her er et par bilder av forskjellige vinkler. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Fikk satt på nye Brembo OE bremseskiver nå. 312mm så skal vel bli litt bedre. :) Ble også satt på nye Ferrodo DS 2000 klosser. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 I dag har jeg byttet ut det orginale stabstaget som sitter bak med et 19 mm fra Neuspeed. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unitrack Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Utrolig pen bil! Kjøpte du Ic som kit? allså med slanger og rør osv? hva må man gi for noe sånt? Siter BMW E36 318 91mod BMW E30 325 85mod X:Bmw E30 M3 87mod,Audi A4 1.8t 97mod, Calibra 2.0 16v 91mod,Calibra 2.0 16v 90mod,Kadett E 1.6 Gt 86mod,Corolla Lx 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 borabora skrev: I dag har jeg byttet ut det orginale stabstaget som sitter bak med et 19 mm fra Neuspeed. :) Hey! hvor fikk du tak i det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Unitrack skrev: Utrolig pen bil! Kjøpte du Ic som kit? allså med slanger og rør osv? hva må man gi for noe sånt? Jeg har kjøpt nettopp IC kit med rør osv + ferdig 3" downpipe fra manifoil ned under bilen til effekanlegge. Dette betalte jeg ca 8000kr for. Foreslår at du tar kontakt med Tore på http://www.turbopower.no og hører, siden du har samme bil som meg veit han jo allerede hva du trenger også får du det som et KIT. Skal montere i helgen så skal ta masse bilder. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Takk. :) Nei, kjøpte det hver for seg. Kjøpte IC av en på VAG forumet, her kaller han vel seg twg tror jeg. Og kjøpte eksosbøyer på Torshov og litt silikon slange. Så var det bare å sveise fester på IC og skru sammen. :) Kom vel på 4500 ca tilsammen med alt. Morten på EStuning, http://www.estuning.no/ handlet noen fra Usa og spurte om og jeg var interessert. :) Mulig han har flere igjen. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Fikk dratt over noe gjenger for et par uker siden når jeg skulle bytte en bærearm her så vært litt drittlei men fikk ordnet det i stad etter noen timers slit. Og satte på et rs4 stabstag under foran. Massivt istedet for det hule orginale. :evil: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Utrolig kul bil :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 borabora skrev: I dag har jeg byttet ut det orginale stabstaget som sitter bak med et 19 mm fra Neuspeed. :) Hvordan var det å bytte stabstag? Noe spess man må tenke på? Hvor kjøpte du det? Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg