VEPSEN Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Tenkte å vise at det faktisk skjer noe hos meg også, av og til. Rykende ferske bilder av nye grenrør og div: http://www.fc150.com/id29.html Blir vel en ny oppdatering med nye bilder over helga.... Hørte jeg motorplater?? Joakim. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 får ikke opp noen av bildene jeg :( men det er bra det skjer noe i garasjen... hehe Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sånn! De funker nå:) Har utsatt garasjen litt, så nå blir det skruing! Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Motorplater er ferdig utskjært, gjenstår boring av hull, sliping og polering. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Flere motorplate bilder: Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 har ikke noen bilder av hele bilen da? amc er ikke akkurat noe ofte man ser etter vegene, DESVERRE! knalltøffe biler!:D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Helbilde! Oppdateringer: Shitty bildekvalitet. Er ikke så mange hornet hatchback`s som ruller lenger nei. Rusta har vel knekt de fleste. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madbutcher Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Må bare få si at horneten din ser helt rå ut.. Jeg får en Rambler clasic om et par ukers tid å hadde nå planer om å få i en 360 eller en 401 i den.. Problemet er bare.. Hvor får man kjøpt sånt her i norge? Regner med at jeg trenger både motor , driverk å girkasse.. godt med kr er det heller ikke på konto,, :) mad_butcher_6@hotmail.com Siter 1991 mod Jeep xj 4,0l HO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HORNET Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jeg synes det er flott at du tar vare på en Hornet Hatchback og til og med bygger en skikkelig street machine av den. Selv har jeg en 1973 Hornet Hatchback i helt original lite brukt stand. Den ble levert fra fabrikk med 360 motor og det er ganske uvanlig. Jeg bruker bilen ganske mye om sommeren og har kjørt litt street legal. Jeg er sikker på at du motiverer flere enn meg med bildene her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Fairlane Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 HORNET skrev: Jeg synes det er flott at du tar vare på en Hornet Hatchback og til og med bygger en skikkelig street machine av den. Selv har jeg en 1973 Hornet Hatchback i helt original lite brukt stand. Den ble levert fra fabrikk med 360 motor og det er ganske uvanlig. Jeg bruker bilen ganske mye om sommeren og har kjørt litt street legal. Jeg er sikker på at du motiverer flere enn meg med bildene her! Har du noen bilder av Horneten din da? Siter so many assholes, so few bullets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg