Mikkel Bruer Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Det flagget har jeg i full str i taket på rommet ;) Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 er den der hele tiden, eller bare når dere har klanmøter..? XD *haw haw* Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er det flagget for Sørstatene? Eller var det Nordstatene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 kan trygt si at det var flagget til sør.. ;) Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Her er en liten update. Vi har fått bilen hjem....... Og til dere som ikke har vært i Lommedalen - forøvrig verdens navle - slik er det vi flytter våre biler.. Bare fleiper.. Her blir bilen vasket under... Jeg brukte høytrykkspyleren og fjernet all overflødig skit.... Forøvrig kom "sjefen" innom ikledd arbeidstøy.. fortsett sånn.... Men jeg må si... MAJOR SETBACK!!!!damndamn Vi visste jo at bilen var rusten MENdamndamn Noe så inn i @£$€te rusten da!!! Her har vi begynnt å fjerne interiøret for å se hvordan det ser ut under.... Må si jeg er liit bekymra for syrebadet ja.... Vel vel.... Dette kan bare gå en vei.....:iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Du kan ikke gi opp dette !! :) Håper på en update snart ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav'en Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Om baken på mini'n var rusten, så får du trøste deg med at på sjefen var den strøken! Lykke til med prosjektet :) Siter Old Volvos never die, they just go faster. 1993 Volvo 940 Turbo 1979 Volvo 242 DL 1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Om baken på mini'n var rusten, så får du trøste deg med at på sjefen var den strøken!Lykke til med prosjektet :) Takk takk... trenger nok fler lykkeønskninger på dette prosjektet enn jeg håpte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 kan trygt si at det var flagget til sør.. ;) general lee and his boys !! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jiiiiihaaaaaaw!!! ;) men til topic... de rusthulla så litt....%#¤& ut.. o.O håper dere har nok metall til å sveise sammen skiten. mye kjøpte dere bilen for forresten? Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 jiiiiihaaaaaaw!!! ;) men til topic... de rusthulla så litt....%#¤& ut.. o.O håper dere har nok metall til å sveise sammen skiten. mye kjøpte dere bilen for forresten? De rusthulla ja.... Tja det er vel litt i overkant mye..... Det er litt bil og mest Rust.... Og for si det enkelt.....jeg har funnet fler idag......:deng Vi betalte 5000,-:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 5000,- var nå ikke verdens ende ;) men kan tenke meg at du kommer til å hate sveising etter denne :D du kan jo liste opp hvor du har finni rust hen om du vil, men troligvis så er det hele bilen? XD Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Som andre sier, ikke gi opp! Dette vil jeg følge med på! Btw, jeg er fra Lommedalen:D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 He he her har du funnet mer kjeks, nå blir dattera fornøyd!!! Alltid mer rust enn en tror på en mini! Men det var jo litt ekstremt da.... Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 5000kr???damn... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg