Gå til innhold

Har 3/4 biler på hånda, hva mener dere?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Om jeg seriøst skal vurdere saaben så skal jeg gå igjennom servicehefte og slikt, for å se hva som er byttet og ikke byttet ja. Det at den har hatt en eier lover ivertfall bra!

Toyotaen har hele tiden vært den som har fristet mest, og etter å ha snakket med eier over msn må jeg si at jeg tror det er en veldig bra bil! Ulempen med den er at den er importert i 2000 fra Sverige, og har hatt 3 eiere bare i norge! (inkl nåværende). Slikt syns jeg jo høres litt suspekt ut, men bilen hadde jo vært på NAF-test og kommet særdeles godt ut fra det. Det hadde vist tidligere vært overflaterust på kanalene bak, men dette var tatt hånd om på en proff måte. Register, vannpumpe og clutch var byttet ved ca 200000.

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab_Gud: Har det i bakhodet. Skal ha det i fadern sitt navn, men skjønner jo at det kan være store forskjeller da. Jeg regner med bmw'en er værst ja.

Angående italiensk så har jeg ikke heelt troen på disse gamle. Om det er noe i det eller ikke er ikke noe jeg vet, da jeg aldri har snakket med noen som har eid en selv. Uansett tviler jeg på at noe slikt blir aktuelt, men takk for tipsene :)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du burde lese første posten en gang til. HOLDBARHET står høyt i fokus her...

Da bør du nok prøve igjen,leter man en stund finner man velholdte italienske biler eid av entusiaster,og dermed like mye holdbarhet som andre biler i samme klasse.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du nok prøve igjen,leter man en stund finner man velholdte italienske biler eid av entusiaster,og dermed like mye holdbarhet som andre biler i samme klasse.

Ja man må jo være entusiast for å få en italiensk bil til å holde like lenge som mann i gata får en tysk eller svensk bil til å holde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo til hvilket formål bilen skal brukes til også da. Er vel ikke akkurat verdens romsligste bil den celica'n vil jeg tro? Saab er både fornuftig samt. at den har jo en litt småsprek motor:) BMW drar på bakhjulene, noe som tilsier mye moro på vinteren :D

Kvaliteten på noen av bilene kan jeg ikke si noe om, da jeg ikke er erfaren nok og heller ikke har kjørt noen av de bilene nok til at jeg har fått lagd meg min egen mening om dem.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider