Gå til innhold

Har 3/4 biler på hånda, hva mener dere?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jeg ha audi må det være noe S4 opplegg.. Nå har jeg bare sittet i og prøvekjørt audi80q og audi 90 coupe, og må si det var ikke overbevisende... Men ikke noe offtopic Auda talk her :) Saab vs Celica vs 525 :)

Har du spurt om det var noe rust på saaben eller? å prøvekjøring?

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi coupe ville jeg aldri ha hatt... Kan de ikke lage lette biler? Veier jo liksom 1600-1700 kg.. S4 veier litt i overkant av 1700 kg.. tragisk sier jeg bare.

Nok off topic her. Saab Saab Saab. Men som sagt: Spyr Av All Brekkinga...

Går du ikke for saaben begynner jeg å lure. Den går fort, ser bra ut og er sikker (både i drift og ved kollisjon). Den har alt! Alt utenom en ting, bakhjulstrekk. Og det desidert råeste ved å ha bil er å kjøre fra folk som ikke kan ane at det er 185 gamp i "gubbebilen"

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for saaben.. Dem går veldig bra! Jobba litt på ett saab verksted i vår, testa mange saaber. Synes de går veldig bra, spes. når de er chipa.

Jeg ble VELDIG overasket når jeg satt meg inn i en saab 900 2.0l turbo for første gang. denne var chippa, og gikk veldig bra.. Jeg visste at det var 185hk orginalt, og tenkte vel egentlig bare at det var en vanlig daff gubbe bil som det sikkert ikke var noe fart i.. Men neida, den gikk som ett lyn bortover slettene! Så ta en prøve tur i den du har tenkt på, og hvis du blir fornøyd og kjøper den, så sett inn chip! Er lett å hente ut hk fra denne. Den jeg kjørte hadde bortimot 220-230hk, og det gikk bra når turboen først slo inn :D

Hadde celicaen hatt turbo motor så ville jeg nok kjøpt den, men jeg som er forelsket i turbo biler, ser ingen grunn til å velge noe annet.

Mye små fint du kan gjøre med saaben og, finnes mange body kit, felger osv til den hvis du vil skille deg litt ut!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Har den ikke kjøreglede? Hva gjør det om det fwd? Plastbil skjønner jeg ikke at du kan si..kan du begrunne påstandene dine? :)

Det er nesten verdens kjedeligste bil å kjøre, og at det er fwd gjør det ganske mye verre.. Jo, plastbil, når du setter deg inn i en sånn, får du en følelse av at du setter deg i en bil produsert på nille, alt knirker..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettop prøvekjørt 320'n, og må si jeg ble MEGET positivt overrasket. Pr nå ligger den over celicaen.

I 320 fikk jeg ikke lyst til å sette den fra meg, bare kjøre mer, noe slik følelse gav ikke celicaen, ikke i samme grad ivertfall:) Lyden i de motorene er jo helt fantastisk, enda denne var helt original (ikke kon filter eller effektanlegg). Litt knirking var det i den, og det var seff enda verre om vinteren sa han (ærlig var han).

Jeg har tidligere ikke brydd meg så mye om at det er fwd på biler, men igjen nå kjenner jeg jo for en vannvittig forskjell det er under pådrag! Celicaen måtte hele tiden passes på med en bestemt hånd i rattet, med bmw'n (baktrekk generelt) er det bare å cruise på!

Til å være "bare" en 320 syns jeg jo den gikk overraskende bra! Gearkassen var også veldig tight og fin, og det samme gjaldt egentlig for hele bilen. Den rullet på 17" hjul, men var ikke senket så den var helt passelig å kjøre også med tanke på comfort.

Irriterer meg at jeg ikke skal få til å prøvekjøre en 525 :/

Hassan: Ja jeg gleder meg som en unge til å prøve saaben =)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saaben er fet den (om man setter på noen felger og senker litt),men syns den virker litt "bestefar-bil",velger man Celica så er det automatisk mer ungdomsbil for en 20åring.

Men saken er jo hva du trenger,trenger man 5 seter,så saaben,trenger man kun 2+2 seter..toyotan!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten verdens kjedeligste bil å kjøre, og at det er fwd gjør det ganske mye verre.. Jo, plastbil, når du setter deg inn i en sånn, får du en følelse av at du setter deg i en bil produsert på nille, alt knirker..

Hva er det som er kjedelig med 185hk og turbo? Troooooor du skal ta deg en prøvetur i en :) alt knirker? den jeg brukte i mange måneder knirka ikke i det hele tatt. Den var god som gull! :) Der fikk jeg ihvertfall IKKE følelsen av å sitte i en bil produsert av Nille. Var da jeg satt meg tilbake i golfen at den følelsen kom.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider