Gå til innhold

Pioneer DEH-P8000 -Oppfrisking av spiller

Ranger emnet

partypulp

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte bilen min for snart 3 år siden satt den en Pioneer DEH-P8000 i den.

Denne spillern bruker jeg enda.

Iløpet av årene denne har sittet i bilen har jeg merket noen ting jeg gjerne skulle fått utbedret.

1. Når fronten vippes opp ved hjelp av motoren, hører jeg en slags skrapelyd.

Dette er meget irriterende.

2. Volum knapper og navigasjonsknappene er i myk gummi, og de har blitt slitt.

Man kan se at gummien er "skrapet" opp.. Dette gjør at spillern virker litt

shabby å se på.

3. Noen ganger.. har jeg merket at den har skrudd seg av. Helt uten grunn

har den bare skrudd seg av..

Jeg vet ikke om det går ann å bare rense denne jeg, eller om det er noe vits i det hele tatt å fikse den.. i forhold til å kjøpe seg ny spiller.

Vet heller ikke om det går ann å få på nye knapper til volum osv.

Noen som vet noe om dette?

Går det kanskje ann å kjøpe hele fronten ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en DEH9000 som sikkert er av samme årsmodell og jeg har byttet alle knappene for noen år siden da de begynte å "flasse", gikk til innkjøp av en håndholdt fjernkontroll og piller aldri på spilleren hvis ikke jeg må, for da begynner de å "flasse" igjen:) Fronten min har også begynt å lage lyd, det høres ut som tannhjulene som driver fronten opp og ned ikke er helt synkronisert og hopper over noen tenner. Det at den skrur seg av har jeg aldri vært borti.

Å begtnne å reparere på den for slike "bagatell" feil vil nok ikke lønne seg, da burde du heller ta en titt på den nye 88RS spilleren til Pioneer, da har du ennå fler funksjoner enn på den gamle modellen. Du kan jo ringe en runde til de lokale servceverkstedene, kanskje de har en brukt men strøken front liggende som du kan kjøpe billig, var slik jeg fikk nye knapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider