Facedown Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hey. Jeg vurderer og selge bilen min evt bytte den i E30 320\325. Noen tanker om ca hvor mye jeg kan få igjen for denne? det er en 1992 opel astra F. 1,6 GLi , 157.000 KM. Den har nå svarte M3 speil. Skal sette inn ny toppakning og alt det andre som følger med ett slipesett+ny reg reim+KN luftfilterkit skal monteres til uka. evt noen som er interresert i kjøp eller bytte? Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Disse bilene går for rundt 20 000 hvis de er EU-godkjent ser det ut til. En skitten, bulkete 3-dørs Astra med sorte stålfelger får du neppe så mye for. GL er vel ribbet for utstyr også om jeg husker riktig. Shin opp bilen og spør etter bud! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facedown Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Den er ren og fin nå da. :P har bare ikke nyere bilder. men takk :) Helt riktig forresten. er ikke så mye utstyr på den. Siter Why do they always name hurricanes after women? When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg