Bofors Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 740 n min... åssen ble den? Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 vakkert:) har ikke heelt sansen fon den halsjö stylinga, men det er så få som har det at det blir liksom litt kult uansett.. du sku mekka til hvit stripe i midten på baklysa dine, det hadde vært prikken over i'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 baklysa ja... mhm.. vet.. men er bedre sånn en sota stripe Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ja det er jo en smakssak..selv synes jeg ikke det gjør noe med lett toning av stripa, sålenge det forblir lett! du kunne også mekka kjørelys i den nederste rekka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 kan bli for mye også bredda en gruppe a vinge som jeg vurderer sette på.. det samme med plast o sons takvinge.. begge er lakkert, bare hive på... men synes ikke det ble så passende Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den plast å sånn vinga er den de har på bcb? har veldig ikke-sansen for den jeg hvertfall! stikker alt forlangt ut og passer ikke "på" bilen.. har mest troen på å bredde sånn 240 takspoiler..den som går i et med taket og fortsetter 5-6cm bakover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg