Gå til innhold

hva er Motorstyringsnummer???

Ranger emnet

VR6power

Anbefalte innlegg

heisann. nokken som kan hjelpe meg med KOR eg finn ut motorstyringsnummeret mitt? skal bestille meg en chip kanskje, å da treng eg dette nr.....

thank u;)

kor masse effekt økning kan eg få på en chip da , vanlig vr6 2.8 liter uten noe form for turbo og slikt, just plain volume;)

på sida til norskbildelesenter står det at eg skal få rundt 15hk meir...det merkes vel det sikkert...kanskje det blir 264 kammer i tillegg;)

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chippen fra http://www.norskbildelesenter.no....

eg ana ikje da , men det er siffra som står i deres tabeller....får eg noe mindre så betaler eg mindre, så enkelt er det. skal altid ha det en betaler for, demmes feil om dem oppgir for masse...

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chippen fra http://www.norskbildelesenter.no....

eg ana ikje da , men det er siffra som står i deres tabeller....får eg noe mindre så betaler eg mindre, så enkelt er det. skal altid ha det en betaler for, demmes feil om dem oppgir for masse...

Ja, ser det står faktisk +19hk og 20 Nm, men det er bare vås. Brems bilen før og etter, og jeg kan love deg at du får IKKE 19 hk mer ;)

Spesiallagde chip'er (til norsk 98-oktan) til VR6 gir en økning på 10 reelle hk. Kjenner til en som kjøpte en slik for litt siden, og han er kjempefornøyd. (Han betalte 'kun' 1290,- hos Velox Motor kontra 2812 hos Norsk betalingssentral).

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja nei du har sikkert rett...19hk det betyr vel skift grenrør,eksos hele veien, filter og alt , da kanskje de 9 ekstra hk,) hehe

men va inne på den sida velox eller ka det va, og der fant eg bare for vr6

1993 og nyere...eg har 92 modell da uten coilpack..hmm

veit du ka modell han du kjenner hadde??

1300,- er jo ingenting da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja nei du har sikkert rett...19hk det betyr vel skift grenrør,eksos hele veien, filter og alt , da kanskje de 9 ekstra hk,) hehe

men va inne på den sida velox eller ka det va, og der fant eg bare for vr6

1993 og nyere...eg har 92 modell da uten coilpack..hmm

veit du ka modell han du kjenner hadde??

1300,- er jo ingenting da :))

Send en fårespørsel til Velox Motor med motorstyringsnummeret så får du vite om de har chip passende din motor. De har også chip spesielt laget til 264 kammene om du skal ha dette senere.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så for å finne dinna hjerna, så ligge den inni ei boks? aldri sett etter den?

nokken som he et bilde av kor den ligge...so ej lett kan nå tak i ditta nummeret og fe sendt en etterspørsel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant fant...021 906 258 A var nr på den...

så da blir det kanskje trimkam, chip og svinghjul av magnesium;) da blir det ivertfall 200 reelle hk;) og myyyykje bedre gassrespons

Lenke til kommentar
Del på andre sider