Nytern Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Bør være ok å se på og sterk har jeg funnet ut. Maxpris 50.000kr. Gjerne diesel. Får kanskje grom vogn på gårdsplassen om noen timer og fant ut at min gamle Mazda 929 kanskje ikke har såå lyst til å ta del i dette eventyret. Er ute etter forslag til sterk/pen trekk/cruise bil. Helst diesel igrunn. (Billigst i drift). Har sett på Mercedes E-klasse 250D og 300D. Lurer på om dette er gode biler. Har også sett på Nissan Laurel 2.8 Diesel, kunne tenkt meg å lage litt stuk av en sånn en. Sett på 740-745 og, men jeg vet ikke helt.. Er ingen volvo-mann tror jeg. Blir for dyrt drivstoffmessig og. Jeg trenger HJELP! Ikke akkurat veeldig villig til å vinke adjø til MR2-skatten men.. Takknemmelig for alle forslag dere slenger inn... Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 skal du trekke bilhenger? jo tyngre trekkvognen er jo mere behagelig er det å trekke med syns jeg. Har en G30 1990 Chevy van som er nedregistrert med 6.5 diesel. den bruker normalt 1.2 liter på mila på de målingene jeg har gjort, på langkjøring altså, med henger bruker den 1.8 eller noe da :). men men. sykt behagelig å ha henger bak hvertfall, vanskelig å få bil og henger til å veie under 1500 kg, så da bør trekkvogna være over 2 tonn syns jeg, min er 2.5 tonn. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Takk for godt råd:) Skulle dra campingvogn, men fikk merkelig nok beskjed fra postbanken i dag om at vogna var for gammel til at jeg kunne få lån på den.. 91mod. Prøvde fortelle at verditap etc på vogn er DIMENSJONER unna tapet på bil, men det var visst ganske svart/hvitt på den saken. Så da blir det ikke vogn, ikke ferie, ikke noe... (Følte for å sutre litt) Er vel neppe noen andre banker som har en annen policy ang alder, så da er det vel bare å gi opp... For å få lån måtte jeg funnet meg en 98-99mod, det er ikke aktuelt. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg