Gå til innhold

Torpedoveggen!

Ranger emnet

SINGH

Anbefalte innlegg

det er en inntaksboks rett forran føreren, man må ta av vinduspusserene og ta av den brettet som er der da får man tak i den, må seff ribba dasjbordet ved førerplassen under da, så legge strømkabelen i den kabelskinna som går der så dår du rundt/under luft filteret og opp på bateriet, inni så gikk jeg ned langs venstre side under dørterskelbeskyttelsen og opp igjen bag der og inn i bagasjerommet under baksetet, legger du da signalkablene i midten eller på høyre side slipper du forstyrrelser. (det du lurte på er en boks rett forran føreren!)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tungvindt etter min mening. Er to enkle hull å komme til på.

1: bak hanskerom (aldri brukt, men vet det er der)

2: se ned i motorrommet på førersiden, da ser du en gummipropp i veggen på ca. 1,5 cm. Denne er den enkleste. Da kommer kabeln ut rett bak bremse/gass-pedal. Så er det bare å strekke som nevnt over.

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tungvindt etter min mening. Er to enkle hull å komme til på.

1: bak hanskerom (aldri brukt, men vet det er der)

2: se ned i motorrommet på førersiden, da ser du en gummipropp i veggen på ca. 1,5 cm. Denne er den enkleste. Da kommer kabeln ut rett bak bremse/gass-pedal. Så er det bare å strekke som nevnt over.

Jeg gjorde som i nr. 2.. det gikk veldig greit og kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider