olehenri Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hvem pokker var du som blinka på meg? :P Har sett den bilen før, mener den er her inne og, fra br.dal el no.. rakk ikke å hilse tilbake, så HEI! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Var nok han her du møtte på vil jeg tippe : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100542 Hmm, møtte værtfall på samme fyren like utenfor brummundal ! Rå bil! :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ja tenker det er den, kom uten front etc.. bare ikke vant med at frakke biler hilser på meg, så jeg ble litt forfjamsa, samt blenda :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 det var meg for faan! ;P var på gjøvik en tur ;) jeg hilste men fikk bare et surt tryne tilbake.. hehe.. den er ferdig og komplett nå.. fronten sitter der den.. :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 altså, var ferdig på jobb kl 06, og sto opp 11 for å få levert civicen til en kompis på godkjenning på gjøvik :P ( flippin sin, vti turbo ) Derfor surt/trøtt tryne :P + at jeg ikke skjønnte driten av at en rs2 hilste på meg hehe :p men, HALLA! :hello: :hello: :hello: :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hehe, var dere like heldig som meg? eller fikk dere gokjent? får vel det jeg og med andre hjul men.. ;) så, neste gang... MÅRN :D:D hehe Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 den ble faktisk godkjent i dag :) landets første civic, godkjent med turbo?! ja mårn! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Helt sikkert andre civicer i Norge som er godkjent med turbo.. Var det på biltilsynet på gjøvik ? Hva sa de og sånn ? driver å godkjenner Golfen med 16vT.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 hverken flippin, eller tetvtec hadde hørt om noen godkjente i landet sa flippin til meg, tetvtec har rimelig bra peil, og oversikt :P vet ikke hva de sa, fikk bare mld om at den var godkjent.. bilen var først godkjent hos honda norge, så biltilsynet var på en måte bare sluttfasen for å få skilt, de har ikke mye å si når den er godkjent hos honda fikk jeg høre.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg